Toon posts:

Drivers voor de MSI ms-6541

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI ms-6541 moederbord hier en ik heb me net suf gezocht naar de drivers ervan, maar ik kan helemaal niks vinden. Ik heb ook gekeken op de MSI site maar daar kan ik ook niks vinden.
Ik kan wel werken met de moederbord maar dan herkent hij bijvoorbeeld mijn agp kaart als pci en werkt hij met de pci mode wat trager is dan de Agp.
In de BIOS vind ik ook nergens instellingen van AGP omdat mijn compaq een beperkte Bios heeft.
Ik wil dus de drivers voor de MSI ms-6541 vinden maar kom er niet bij!
Wie wil helpen met zoeken?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Staat er niet ergens op het mobo iets van een naam? (als K7T Turbo oid) En weet je toevallig welke chipset erop zit?

Ik kan er ook weinig over vinden, hoe kom je eigen aan dat bordje? Komt 'ie uit een OEM machine oid? Anders kan je even kijken op de site van de oorsponkelijke fabrikant.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Hij heeft een Intel 845G chipset dus deze moet je hebben : http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe/inf48.exe

bron: www.google.com ;)

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Eth3r3al

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik wel de drivers geinstalleerd, maar nu is opeens mijn bios weg ?
Eerst als ik opstart komt er COMPAQ te staan en eronder staat natuurlijk F10 en enz.
Als ik op F10 drukte kwam eerst voordat ik de drivers had geinstalleerd altijd de bios, maar nu komt er alleen een lijst met: Cd rom drive, hardeschijf, floppydrive en enz en als ik één van die selecteer start de pc gewoon verder op.

Verwijderd

Topicstarter
(+kick)
Ik wacht op iemand die mij kan helpen. :D

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Probeer eens een andere knop zoals delete oid...

Raku

Verwijderd

probeer anders eens shift f10

of bel compaq :?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 20:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 20:45:
probeer anders eens shift f10

of bel compaq :?
Ok bedankt ik zal Compaq bellen. _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben het weer.
Ik heb toch weer problemen om de drivers te vinden, ik denk niet dat dit de echte is. Want bij spellen en enz heb ik net ondekt dat het om de 2 min 5 sec lang vasthangt. Dit heb nu pas gezien omdat ik al een tijdje niet meer met spelletjes bezig was dus daarom.

Wie kan me nog helpen voor Intel MSI - 6541 Chipset driver?????
Want b.v bij sisoft sandra staat er achter intelchipset unknown.....

Compaq Evo D 310 MT

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 18:01 ]

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 17:46:
Hoi,

ik ben het weer.
Ik heb toch weer problemen om de drivers te vinden, ik denk niet dat dit de echte is. Want bij spellen en enz heb ik net ondekt dat het om de 2 min 5 sec lang vasthangt. Dit heb nu pas gezien omdat ik al een tijdje niet meer met spelletjes bezig was dus daarom.

Wie kan me nog helpen voor Intel MSI - 6541 Chipset driver?????
Want b.v bij sisoft sandra staat er achter intelchipset unknown.....

Compaq Evo D 310 MT
Probeer eens die Live Driver2 die hier staat dat zou :? moeten werken denk ik
en ze hebben ook Live Bios. Als het goed is zou dat ook moeten werken voor je laptop.

http://www.msicomputer.com/support/msi_support.asp

bron: google.nl ;)

[ Voor 6% gewijzigd door FongWan op 22-05-2003 18:50 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Verwijderd

Topicstarter
DAt heb ik geprobeerd net maar het lukt absoluut niet. En ik heb géén laptop vergis je niet,

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

Oh sorry my mistake ...
Dus het is niet gelukt met geen van beide dingen ???
Ook niet als je eerst een bios update doet en daarna een driver update ???
Misschien dat je met een nieuwere bios versie wel agp ziet ???

Weet niet of je dat al geprobeert hebt, ik zit nu ook maar te gissen.
In ieder geval veel succes.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Verwijderd

moet je hier maar even zoeken
hp drivers voor evo computers

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal erg bedankt. Meer kunnen we niet vinden!

Verwijderd

zo te zien zit er een Intel 845G Chipset in. Dus je zoek bij intel de laatste driver op kunnen halen,
1-2-3 googel met "Intel 845G Chipset driver" en hup: http://www.intel.com/desi...drivers/platform/845g.htm

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 18:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie vriendelijke hulp hiervoor. Ik heb alle drivers dan ook netjes geinstalleerd maar dat happeren komt nog steeds voor, dus ik denk dat mijn ouwe Geforce 3 Ti 200 videokaart dat is.

Verwijderd

je zou eens met de instellingen vd kaart kunnen spelen (bios nog steeds niet aan te passen? Kijk anders de handleiding vd Evo eens na)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 21:10:
je zou eens met de instellingen vd kaart kunnen spelen (bios nog steeds niet aan te passen? Kijk anders de handleiding vd Evo eens na)
Ik kan de bios nu wel in en ook kan ik wat aanpassingen doen, maar dat is dan niet te uitgebreid en makkelijk. En als ik ff bij de instellingen van de videokaart kijk kan ik bijna niks vinden om aan te passen?? Misschien nog tips om iets van de instellingen te veranderen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2003 @ 16:40:
[...]

Ik kan de bios nu ...., maar dat is dan niet te uitgebreid en makkelijk.
vandaar mijn verwijzing naar de handleiding zodat je weet waar alles voor dient.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 21:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok ik zal nu even de handleiding goed doorlezen.
Pagina: 1