Ik heb een APC 650VA UPS gekregen (dood). Ik heb daarnet ff opengeschroefd en volgens mij is er iets goed mis gegaan met de 12V accu erin (zie de foto's)

minpool is aardig verrot.

Accu heeft iets lopen lekken, het stinkt iig als de neten.

lekker luguber wit goedje wat praktisch overal in de casing zit.

rare klodder hars??
Zo'n accu is simpelweg te vervangen. Echter ben ik niet zeker over die enorme klodder hars die erop zit (zie foto 4). Voordat ik een nieuwe accu ga kopen weet iemand wat die prut is en of het er thuishoort?
Ik kan verder geen schade op de print vinden, ook de zekeringen zijn nog goed en nergens zijn sporen van kortsluit schade oid.
Overigens die witte rotzooi die te zien is. Ik weet dat het uit de accu komt. wat voor goedje is dat precies?

minpool is aardig verrot.

Accu heeft iets lopen lekken, het stinkt iig als de neten.

lekker luguber wit goedje wat praktisch overal in de casing zit.

rare klodder hars??
Zo'n accu is simpelweg te vervangen. Echter ben ik niet zeker over die enorme klodder hars die erop zit (zie foto 4). Voordat ik een nieuwe accu ga kopen weet iemand wat die prut is en of het er thuishoort?
Ik kan verder geen schade op de print vinden, ook de zekeringen zijn nog goed en nergens zijn sporen van kortsluit schade oid.
Overigens die witte rotzooi die te zien is. Ik weet dat het uit de accu komt. wat voor goedje is dat precies?
[ Voor 12% gewijzigd door mkleinman op 03-03-2003 07:20 . Reden: tipvaut ]
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.