Verwijderd
www.sharkyextreme.com/hardware/reviews/cpu/pentium3_800b/
Kijk hier maar eens, mischien dat je er wat vindt.
Kijk hier maar eens, mischien dat je er wat vindt.
Verwijderd
ja ik ben ook benieuwd..Ik heb PIII 800EB FSB 133.....Hoe hoog kan ik hem dan overklokken.....????? Moederboard BE6-II...133Mhz
Verwijderd
Mail ff wat je haalt en hoe want ik zit met het zelfde probleem en het zelfde processortje!
mijne moet op 920 blijven want als ik hoger ga wil windows de systeem bestanden veranderen en dat lukt hem niet.
of eerder
mijne moet op 920 blijven want als ik hoger ga wil windows de systeem bestanden veranderen en dat lukt hem niet.
Verwijderd
Jongens jongens... had dan ook een P3-800E gekocht.. gewoon op 100mhz.
die draait hier nu met een 1.2ghz cooler van Coolermasters gewoon op 1064mhz.
133mhz FSB. En hij schijnt het nog wel lekker te vinden ook... want hij is maar 6 graden warmer dan normaal.
37 graden IDLE
64 graden met koe. en dan is dat coolermaster ding niet eens zo'n ster in koelen
133mhz FSB. En hij schijnt het nog wel lekker te vinden ook... want hij is maar 6 graden warmer dan normaal.
37 graden IDLE
64 graden met koe. en dan is dat coolermaster ding niet eens zo'n ster in koelen
Verwijderd
icq is 61026052 help me verder! pleaseOp zaterdag 18 november 2000 12:24 schreef gewse het volgende:
Jongens jongens... had dan ook een P3-800E gekocht.. gewoon op 100mhz.
37 graden IDLE
Omdat je zo'n zielige smiley gebruikt zal ik ook proberen een steentje bij te dragen:
De P3-800E komt in verschillende smaken. De steppings noemen we dat, een normale stepping wil niet zo lekker overklokken als de cb0 of cc0 (soms ook cb1) stepping waarmee je ook dualsystemen kunt draaien. Ik heb zelf bijvoorbeeld een P3-700E die met standaard Vcore en boxed koelertje 980Mhz haalt.
Waar je dus voor moet zorgen is dat je processor een SMP-stepping heeft. Daarna is het eigenlijk kinderspel. In de CUSL2 die ik gebruik stel je alles in in je bios en klaar.
De P3-800E komt in verschillende smaken. De steppings noemen we dat, een normale stepping wil niet zo lekker overklokken als de cb0 of cc0 (soms ook cb1) stepping waarmee je ook dualsystemen kunt draaien. Ik heb zelf bijvoorbeeld een P3-700E die met standaard Vcore en boxed koelertje 980Mhz haalt.
Waar je dus voor moet zorgen is dat je processor een SMP-stepping heeft. Daarna is het eigenlijk kinderspel. In de CUSL2 die ik gebruik stel je alles in in je bios en klaar.
Bericht hierboven
Ik heb 'm nu op 960 draaien (Een 800e) maar moet mijn vcore wel op 1.9V zetten,met een koe word ie 56 Graadjes.
Ik laat 'm lekker ff inbranden en gooi dan mijn vcore weer naar beneden
Ik laat 'm lekker ff inbranden en gooi dan mijn vcore weer naar beneden
Pagina: 1