Webvox onder WinME

Pagina: 1
Acties:

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 00:05
Ik was gister bij iemand die had een probleempje met zijn online belastingaangifte. Dus ik wat proberen etc. Maar toen ik bij modems keek (configuratiescherm) stonden daar een stuk of 5 apparaten (protocollen?). Ik heb er 4 van verwijderd omdat ik dacht dat dat belasting gedoe de verkeerde pakte.

Maar na het verwijderen van die 4 wou internet niet meer. Ik heb op veel manieren geprobeerd om die 4 er weer bij te krijgen, maar helaas geen succes.

Nou wil ik die webvox eigenlijk helemaal opnieuw installeren, maar die gast heeft geen driverdiskette meer |:( . Maar als ik dat van internet download en installeer, installeerd 'ie de drivers van de modem (dat het dus bij modems staat onder configuratiescherm) dan ook? Of is er een andere manier?

Webvox USB 2 kanalen

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Probeer het maar eens uit. Enne: niet zomaar van alles weggooien! ;)
Wat je misschien wel moet doen is de webvox verwijderen in apparaatbeheer en opnieuw laten detecteren.

Sowieso zijn webvoxen en aanverwanten "!##$%#" apparaten imo.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• DJH
Oke, maar ik moet dat *#&%^$ apparaat wel weer aan de praat krijgen. Ik heb om drivers gezocht, maar kan op kpn.com alleen w2k drivers vinden. Weet iemand waar ik de ME drivers kan vinden?

Verwijderd

ander besturingssysteem installen?? anders monteur via 0800-0407 (54euro voorrijkosten, 10 euro per 10 min arbeidsloon :'( )

• DJH
Ik zat er ook al aan te denken om XP op die bak te installeren. Zou die webvox daar wel goed op werken? (Zonder driver cd?)

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Onder XP moet ie werken met de W2K driver(volgens kpn). Kan opzich ook wel, maar het gaat nooit langer als 3 dagen goed, daarna moet ik de pc resetten omdat ie de modem niet meer vindt :(

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• DJH
Shit he, het vervelende is dat die pc van iemand anders is. Dus wil ik het in 1 keer klaar hebben en er niet de hele tijd heen moeten... Wil het misschien ook dmv standaardmodem te installeren? Want de webvox is wel geinstalleerd maar bij modems staat niks...

• pinockio
DJH schreef op 02 March 2003 @ 17:54:
(...) Want de webvox is wel geinstalleerd maar bij modems staat niks...
Heb je 'm nu al eens verwijderd??? Het kan zijn dat de bijbehorende apparaten dan ook weer ontdekt worden. Overigens kan het zijn dat ik aan een Webvox-cd kan komen voor je, mail maar even hsg8(at)hotmail.com (regio Den Bosch).

• DJH
pinockio schreef op 02 maart 2003 @ 19:04:
[...]

Heb je 'm nu al eens verwijderd??? Het kan zijn dat de bijbehorende apparaten dan ook weer ontdekt worden. Overigens kan het zijn dat ik aan een Webvox-cd kan komen voor je, mail maar even hsg8(at)hotmail.com (regio Den Bosch).
Ik zal er straks weer even heen. Dan verwijder ik de webvox en dan hoop ik maar dat ie em weer herkent en niet om de cd vraagt. Als dat zo is dan mail ik wel even! Iig bedankt!

• DJH
Hij werkt al, bedankt voor de moeite!

• pinockio
DJH schreef op 04 March 2003 @ 19:37:
Hij werkt al, bedankt voor de moeite!
... dus door 'm te verwijderen en opnieuw te laten detecteren? Makkelijk voor toekomstige search-gebruikers.

Pagina: 1