[WIN2K] Probleem met free space

Pagina: 1
Acties:

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 09:38

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Ik heb als C schijf een schijf van 80 gb en als E schijf een schijf van 120 gb. Nu stond m'n E schijf bijna vol, nog een 10 mb vrij, dus move ik 2 gb naar m'n C schijf, alleen blijft m'n free space op 10 mb staan.

Vanmorgen es gereboot met checkdisk gedaan, niks mis zegt em en nog altijd 10 mb vrij. Nu heb ik al een 6-tal cd'kes geschreven vanaf m'n E schijf en deze dan gedelete op de HD, maar nog altijd maar 10 meg vrij.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

[ Voor 4% gewijzigd door CBA op 02-03-2003 14:53 ]

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

Prullebak leegmaken achter da je iets delete ? :p

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je Norton SystemWorks runnen? Die wil je bestanden nog wel eens bewaren. Verder neem ik aan dat de bestanden zich niet in je prullenbak bevinden? Verder zou je kunnen proberen je Nederlandsch in het vervolg even door Word te laten controleren :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• CBA

CBA

Topicstarter
Prullenbak is leeg en heb geen Norton Systemworks runnen, en wat is er mis met m'n Nederlands ? 't is trouwens Vlaams ...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ga anders even op zoek naar een programma waarmee je inzichtelijk kan krijgen welke directories welke grootte van je hdd in beslag nemen. Dit kun je ook doen door van alle directories de grootes op te vragen en ergens te noteren. Op die manier moet je erachter kunnen komen waar de bestanden blijven. Verder:
Ik heb als C schijf een schijf van 80 gb en als E schijf een schijf van 120 gb. Nu stong m'n E schijf bijna vol, nog een 10 mb vrij, dus move ik 2 gb naar m'n C schijf, alleen blijft m'n free space op 10 mb staan.
Maar dat was waarschijnlijk een spelfout; ik kreeg het idee dat er meer spelfouten in stonden; maar dat blijkt volgens mijn cache dus mee te vallen. Er was dus niets mis met je Vlaams :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• CBA

CBA

Topicstarter
Ja dit heb ik al gedaan, ik kom uit alles samen op een 105 gb, dus er mankeert 15 gb, waar die zitten ... heb ik m'n vraagtekens bij.

• CBA

CBA

Topicstarter
Na het verwijderen van een file van 10 MB heb ik ineens terug 11 GB vrij ...

Pagina: 1