E-mail adres Casema Internet Helpdesk

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 14:06
Op de vernieuwde site van casema - ben er al inmiddels half jaar niet geweest, topproduct namelijk ;) (bij mij dan hier) - kan ik echt NERGENS maar dan ook NERGENS informatie vinden wat het e-mail adres is van de helpdesk. Ik heb enorm surfen zoeken, maar kan niets vinden in de helpdesksite menu.

Misschien dat iemand dat weet?

En ook mijn vraag eventueel; blijft casema na de nieuwe selectie voor een OS ofzo voor betere kabelmanagement nog steeds gebruik maken van de COM21 modems en PPP over Ethernet (pppOe)?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Nou, zo moeilijk is 't niet als je maar even kijkt:
http://www.casema.net -> Klantenservice -> Bovenin op HELP klikken, en wat staat er:
[...]
Klikken door de boomstructuur
De Casema online klantenservice is onderverdeeld in hoofdcategorieën en subonderwerpen. Hier kunt u op klikken en daardoor komt u in een volgend menu terecht. Als u voldoende keuzes gemaakt heeft wordt het antwoord op uw vraag weergegeven.

Aan het einde van het scherm vindt u de opties
"Terug" hiermee gaat u een stap terug in de door u gemaakte keuzes
"Vraag beantwoord" door middel van deze keuze kunt u aangeven of uw vraag naar tevredenheid beantwoord is.
In sommige gevallen treft u de optie "Vraag niet beantwoord" aan. Door middel van deze keuze kunt u een e-mail aan onze klantenservice zenden.
Ok, gebruikersvriendelijk is anders :P

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 14:06
intoxicated schreef op 02 March 2003 @ 14:47:
Nou, zo moeilijk is 't niet als je maar even kijkt:
http://www.casema.net -> Klantenservice -> Bovenin op HELP klikken, en wat staat er:

[...]

Ok, gebruikersvriendelijk is anders :P
hmmzz gebuiksonvriendelijk van hier tot tokio jeetje wat een omslachtige wijze zeg.

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Onhandig idd. Maar niet echt een topic waard lijkt me :)

Dit topic is gesloten.