Toon posts:

Liteon 24x10x40 problems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello all

Wou gister een cd gaan branden al1 dat wou niet helemaal lukkem , als ik cd in me brander deed dan ging die automatisch weer open.
Na nieuwe firmware gedownload te hebben blijft me brander nu wel dicht als ik er cd in doe maar kan hij niets lezen van de cd / ofterwijl hij vind de cd helemaal niet
Kan iemand mij misschien helpen . Of hoelang garantie je op die dingen hebt

Greetz RaVeR :'(

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom @ GoT R-a-V-e-R :) Wat voor hardware heb je allemaal, welk OS gebruik je? Wat heb je verder allemaal ondernomen? Lees anders eens de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003) door. Voor een openingspost zien we graag meer info :)

Verwijderd

Topicstarter
naja heb het allemaal gelzen maar staat goed naar mijn doen heb vd week wel via drivers installed 4in1 maybe dat het daardoor komt

amdxp 1600+
256ddr
Asus gf3 ti 200
40 gig maxtor
MSi Mobo

maar ik kom er nietmeer uit :(

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je hebt trouwens Win98 begrijp ik uit je andere topic.

Heb je http://gathering.tweakers...age/16985208#cddvdwindows ook al doorgelezen en geprobeerd?

Als je deze stappen hebt genomen en hij werkt dan nog niet, dan zou hij idd kassiewijlen kunnen zijn. (Fabrieks)Garantie is normaal gesproken 1 jaar trouwens.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-03 08:21

Scighera

swim-bike-run

ide-kabel gecontrolleerd? (ik heb een keer hetzelfde gehad, bleek de kabel kapot te zijn)

www.triathlete.nl

Verwijderd

Welke firmware heb je gedownload en is de flash helemaal goed gegaan? Zet DMA aan bij apparatenbeheer/CDwriter. Welke brandersoftware gebruik je en heb je Aspilayer geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
naja heb nu format c gedaan en werkt nog niet had upgrade van firmware gedaan op

http://www.liteonit.com.tw/english/index-english.htm

helpt ook niet kables heb ik nagekeken ,

Met nero , cdrwin en fireburner werkt het allemaal niet :)

en heb Aspilayer nog niet geinstalleerd

zal is kijken .

Iig bedankt

Greetz RaVeR

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

misschien interessant om deze ook in de gaten te houden :)
[rml][ Brander] Gaat weer open na het dichtdoen[/rml]

Raku

Verwijderd

Topicstarter
is ook toevallig :)
Pagina: 1