Wat is het nut van het adapterkabeltje? Hoe kan ik deze op mijn VCR aansluiten? Het is zo'n cinch met een gat, terwijl het zo'n pinnetje moet zijn (?)
jaaaaaa ohja dat ene pinnetje bedoel je 
kortom, lekker vaag allemaal, probeer eens je vraag wat duidelijker te omschrijven.
Search op viedorecorder + aansluiten +tv-out
kortom, lekker vaag allemaal, probeer eens je vraag wat duidelijker te omschrijven.
Search op viedorecorder + aansluiten +tv-out
[ Voor 39% gewijzigd door Fietsbel op 02-03-2003 14:23 ]
39
ai, ik dnek dat je ons wat meer achtergrondinformatie moet geven, lees je post eens door terwijl je net doet of je nog niks weet over je probleem, zou moeten helpen
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ik heb het over het adapterkabeltje. Zie TV-OUT FAQ voor foto.
Ik maak hieruit op je een tulp male nodig hebt ipv een tulp female.
Of s-video ofzo.
Am I correct?
Maak die startpost aub een heeel stuk duidelijker.
Of s-video ofzo.
Am I correct?
Maak die startpost aub een heeel stuk duidelijker.
[ Voor 32% gewijzigd door Atlas op 02-03-2003 14:26 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Weet ik niet...
Maar waarom zit bij de tv-out kaart dan het foute kabeltje bij?
er zijn duizenden soorten adapterkabeltjes op de wereld
[ Voor 8% gewijzigd door P5ycho op 02-03-2003 14:27 ]
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Aangezien meneer zelf te lui is om een duidelijke omschrijving weer te geven en vergeet te vermelden wat hij zelf al aan zoekacties heeft ondernomen, heb ik dat maar even gedaan omdat ik "toch" niks beters te doen heb.
Uit je post history heb je al eens een soortgelijke topic ge-opent: VCR op PC aansluiten
Daaruit kan ik opmaken dat je waarschijnlijk gewoon een tulp plug moet hebben, die zijn in elke locale tv/radio zaak te vinden.
Nog iets, GoT is geen helpdesk, maar een forum waar je je problemen/andere dingen mee uit kan wisselen, een beetje meer inzet vanuit jezelf kan geen kwaad, aangezien bijna alle topics die je hebt ge-opent allemaal standaard ZOEK vragen zijn.
Uit je post history heb je al eens een soortgelijke topic ge-opent: VCR op PC aansluiten
Daaruit kan ik opmaken dat je waarschijnlijk gewoon een tulp plug moet hebben, die zijn in elke locale tv/radio zaak te vinden.
Nog iets, GoT is geen helpdesk, maar een forum waar je je problemen/andere dingen mee uit kan wisselen, een beetje meer inzet vanuit jezelf kan geen kwaad, aangezien bijna alle topics die je hebt ge-opent allemaal standaard ZOEK vragen zijn.
Zit geen fout kabeltje bij, is een goede kabel.Nikser schreef op 02 maart 2003 @ 14:25:
Weet ik niet...
[ Voor 37% gewijzigd door Fietsbel op 02-03-2003 14:32 ]
39
Ja, sorry maar die topic was verwijderd, dus dat heb ik niet meer kunnen lezen... En mijn vraag is zo vaag omdat ik hier nog weinig/niets vanaf weet... Excuses daarvoor...
VCR op PC aansluitenNikser schreef op 02 maart 2003 @ 14:33:
Ja, sorry maar die topic was verwijderd, dus dat heb ik niet meer kunnen lezen... En mijn vraag is zo vaag omdat ik hier nog weinig/niets vanaf weet... Excuses daarvoor...
Als je dat topic bedoeld, dat is dus niet verwijderd.
Zie de sluitpost en ga eens zelf op onderzoek uit.
Klikkerdeklik
[ Voor 13% gewijzigd door Atlas op 02-03-2003 14:48 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Hier is alles al gezegd. Nikser, als je je nick niet nog meer eer aan wilt doen, blijf je waarschuwingen gespaard.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()