Draadloos transmissie system

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• Ynst2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 21:48
Hallo allemaal,

Ik heb een Medion Wireless RF Transmission System gekocht (om het beeld van je pc naar je tv te verzenden).
Dit werkt eigenlijk perfect. Het enige wat niet werkt, is als ik bijv een film ga kijken met BSplayer dan zendt ie alles over, BEHALVE de film zelf.. Dus ik zie de BSplayer maar géén film!

Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt!

Ynst2003

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Overlay in beeldeigenschappen aanzetten zou kunnen helpen. Hoe weet ik niet (want ik heb het ding niet) maar daar zou de search je bij moeten kunnen helpen > [search=tv film overlay]

[edit]
Welkom op GoT. Even een paar huishoudelijke mededelingen: lees de [FAQ]FAQ[/FAQ], daar staat van alles in (over het groeten onder posts > not done, en het dubbelposten van je topic > not done ;)). Verder hoort dit topic denk ik thuis in Videoplanken & Beeldkanonnen, en daar hebben ze ook een hele mooie faq (FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03)), en zelfs een apart verhaal over tv-uit: De grote tv-out FAQ.

Leeswerk genoeg dus, succes ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Rataplan op 02-03-2003 14:24 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 07:57
Ik heb hetzelfde gehad (weliswaar via een kabeltje ipv wireless maar hetzelfde idee).

Bij mij werd het opgelost door bij mijn Matrox display properties voor DVD settings te kiezen...... (heb een Marvel G450eTV)

Zoiets zal het misschien bij jou ook zijn??

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Ynst2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 21:48
He allemaal, ik heb de raad van Rataplan opgevolgd en het werkt nu!
Ik heb alleen nog 1 vraag. Als ik m'n pc opnieuw opstart dan zijn alle instellingen weg. Dus moet ik alles weer opnieuw instellen. Kan dit op een of andere manier opgeslagen worden?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Tja, dit soort dingen horen toch niet in OH thuis, en over overlay is vrij veel te vinden.. Kijk nog even in Videoplanken^& beeldkanonnen :)

Dit topic is gesloten.