MMS interface

Pagina: 1
Acties:

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 22:25
-

[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 19-03-2017 12:55 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Al eens overwogen om bij Google bijvoorbeeld op 'MMS demo' te zoeken? Daar zitten meteen al een paar sites van telecomproviders bij, waar je online met zo'n ding kan spelen.

offtopic:
Btw, als het een opdracht van school is, zou het dan niet meer dan logisch moeten zijn dat je school ervoor zorgt dat je benodigd materiaal krijgt?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

intoxicated schreef op 02 maart 2003 @ 14:28:
Al eens overwogen om bij Google bijvoorbeeld op 'MMS demo' te zoeken? Daar zitten meteen al een paar sites van telecomproviders bij, waar je online met zo'n ding kan spelen.

offtopic:
Btw, als het een opdracht van school is, zou het dan niet meer dan logisch moeten zijn dat je school ervoor zorgt dat je benodigd materiaal krijgt?
shool en geld.....wahahha

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 15:09:
[...]
shool en geld.....wahahha
Mjah, moeten ze een leerling dan maar op kosten jagen door 'm zelf een telefoontje met MMS-support en een abo te laten regelen? :?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:25

Sick Nick

Drop the top!

mms ziet er uit als een sms maar dan met grotere / betere foto's en geluid erbij, meer is het niet :+ (ja, heb mms telefoon en afgelopen maand lekker veel gedaan want toen was het nog gratis)

Wat ik verbeterd zou willen zien is :
- ondersteuning voor meer formaten qua beeld en geluid
- betere compressie bij het versturen

Verder hangt de interface van het invoeren van die zooi volledig af van je gsm, op m'n nokia 7650 (onder symbian OS 6) is het heel anders dan op een Sony Ericsson T68i bijvoorbeeld.