• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
Is het voordeliger om een Digicam in Duitsland te halen?
Heb in de VS gekeken en daar scheelde het nogal. De Canon A40 koste hier 314, daar 210. Maar met alle btw enzoo eroverheen kwam ik alsnog uit op 310 minus de garantie.
Is net over de grens in Duitsland wellicht een optie, garantie is dan evt. een minder groot probleem, kan hem direct in gebruik nemen zodat je geen btw hoeft te betalen.

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Een vriend van mij heeft idd een digitale camera in Dtsl gekocht. Hij was in ieder geval een stuk voordeliger uit omdat hij geen BTW heeft betaald. Maar hoe dat precies zit met die BTW en of dat helemaal legaal is weet ik niet.

Verwijderd

Ik heb ook onlangs m'n digicam in duitsland gehaald in de Mediamarkt. Ik was een 250 euro goedkoper af dan in België, en als er iets aan is mag ik 'm in belgië binnenbrengen in een Mediamarkt. Een tip: Zoek op het net naar Duitse online shops waar ze goedkoper zijn dan in de Mediamarkt. Print dit uit en leg dit voor, en je krijgt die tegen dezelfde prijs :*) . Ik heb zo 100 Euro kunnen besparen ;) (de cam stond daar voor 1100 euro, ik heb 'm meegekregen voor 1000)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 19:27 ]

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:15

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 19:24:
Ik heb ook onlangs m'n digicam in duitsland gehaald in de Mediamarkt. Ik was een 250 euro goedkoper af dan in België, en als er iets aan is mag ik 'm in belgië binnenbrengen in een Mediamarkt. Een tip: Zoek op het net naar Duitse online shops waar ze goedkoper zijn dan in de Mediamarkt. Print dit uit en leg dit voor, en je krijgt die tegen dezelfde prijs :D. Ik heb zo 100 Euro kunnen besparen ;) (de cam stond daar voor 1100 euro, ik heb 'm meegekregen voor 1000)
huh bij media markt ? cool .

* Duinkonijn maakt notitie voor voor de vakantie :)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Klopt het dat het in Luxemburg ook een stuk goedkoper is?? dat hoorde ik laatst van iemand. Zou er verschil in prijs zijn tussen duitsland en luxemburg??

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-02 23:43
nee, ik denk zelfs dat duitsland goedkoper is....ik ga dr binnenkort ook mijn subwoofer(ja tis oftopic) halen, bij de promarkt, scheelt me 200eurtjes :D

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
Hier in NL doen ze niets aan de prijs als je het op inet ergens goedkoper hebt gezien hoor. Paar keer reeds gevraagd.

Verwijderd

Weet iemand hoe/waar ik kan zien welke duitse winkel het goedkoopst is??, netzoiets als tweakers.net ---> pricewatch , maar dan voor duitse winkels.......???

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Verwijderd

TNX

ik heb deze ook nog gevonden; http://www.preissuchmaschine.de
Pagina: 1