Ik heb afgelopen week memtest gedraaid omdat ik software crashes had. Memtest vond toen 1490 fouten. Ik heb het geheugen in een andere pc gezet en daar presteerde het goed. Heb het toen weer terug gezet in de PC waar het in hoort te zitten en daar was het ook goed.
Nu een paar dagen later, krijg ik weer crashes. Ben weer eens memtest gaan doen en er worden weer fouten gevonden
Is het geheugen gewoon dood (aan het gaan) of is dit een ander hardware probleem
Nu een paar dagen later, krijg ik weer crashes. Ben weer eens memtest gaan doen en er worden weer fouten gevonden
Is het geheugen gewoon dood (aan het gaan) of is dit een ander hardware probleem
edit:
Het is een reepje van 333 Mhz op een AOpen AK77-333. Het is van het merk Samsung. Ik heb het BIOS al op fail-safe instellingen gezet maar het helpt niet.
Het is een reepje van 333 Mhz op een AOpen AK77-333. Het is van het merk Samsung. Ik heb het BIOS al op fail-safe instellingen gezet maar het helpt niet.
[ Voor 17% gewijzigd door LollieStick op 02-03-2003 13:41 . Reden: specs toegevoegd ]