Deze reactie die volgens mij echt geen 4 waard is maar daar wel binnen een half uur op staat, en deze reactie die binnen een half uur reeds op 3 staat en dat volgens mij ook niet waard is. Zeer opvallend in een draad waar al het andere nog steeds op maximaal 1 staat.
Ff typo uit de titel gehaald en ik zal er zo ff doorheen gaan
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik heb maar even geschaafd. En dit is geen -1, maar een 0. En zeker geen first post.
Ik heb de first-post-gooier ook al weer enkele keren gespot......midden in draadjes. Is het voor een admin mogelijk om uit te zoeken wie dat is, bijvoorbeeld een query met zoekterm first-post? Dit begint namelijk wel te irriteren.
bijvoorbeeld deze, nog รฉรฉntje
bijvoorbeeld deze, nog รฉรฉntje
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 14:41 ]
been there . . . (c)2
--------------------
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
Double post: same message as last post
(Interne identificatie: topic::new_message::double_post)
nou lekker dan, kan ik niet eens meer in twee verschillende draadjes mijn standaard melding geven
--------------------
nou lekker dan, kan ik niet eens meer in twee verschillende draadjes mijn standaard melding geven

FXDLS 'S&S edition'
๐ memento mori ๐
botoo schreef op 02 March 2003 @ 22:10:
been there . . . (c)2
--------------------
OT:
topic::new_message::double_post bug
Volgens mij het zelfde probleem ongeveer
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes ๐
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Lijkt er idd wel wat op ja 
Ik zie het niet echt als bug, eerder als feature (nofi), lijkt me een prima middel om dubbele verzending te voorkomen

Ik zie het niet echt als bug, eerder als feature (nofi), lijkt me een prima middel om dubbele verzending te voorkomen
FXDLS 'S&S edition'
๐ memento mori ๐
Pagina: 1