Toon posts:

kan ik mijn proc upgraden?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb n vraagje,ik heb n amdk6 3d now proc in mijn laptop van 381Mhz,ik heb al via google info gezocht over upgraden en via search van GoT maar niks gevonden.Het volgende,ik heb via sisoft sandra probeeren te achterhaalen wat voor n moederboard ik heb maar het staat er niet in.Ik wil een 500Mhz proc,er in zetten maar ik weet niet of mijn mbo dat ondersteunt.Ik heb ook met en COMPAQ
moderator gepraat en hij kan ook geen gegevens,vinden in zijn database over mijn
mbo.Weet iemand of dit mogelijk is?

compaq presario 1685
amdk6 3d now
128mb

Bedankt alvast..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Weer een slachtoffer van Sandra... "/

Je hebt een laptop, met hoogstwaarschijnlijk een proprietary mobo/systemboard van Compaq. Dat Sandra dat niet kent is evident.

Verder heb je een AMD K6-2 380 (die o.a. 3Dnow! en MMX instrusctions heeft), niet een 'amdk6 3d now'. Nauwkeurigheid is noodzakelijk om een oplossing te vinden!

En zoekt en gij zult vinden :z

Googlen op 'Presario 1685 processor upgrade'
http://www.k6plus.com/compatlist/
Compaq
All 16xx ? Reported as 100% compatible with the K6-III+. Reports say that the K6-2+ works on the 1685, but requires Feature Utility. Very likely this applies to all 16xx computers.
Searchvraagje dus dicht :z

(tevens is titel erg onduidelijk- volgende keer iets van 'Compaq laptop CPU upgrade?' ofzo :o )

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.