Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Verwijderd
Werk met geencrypte mail (bijv met pgp).
Gebruik geen services die data als clear-text over de lijn sturen (telnet/etc)
Gebruik geen services die data als clear-text over de lijn sturen (telnet/etc)
Is er trouwens een geencrypte versie van ftp??
Voor telnet is er ssh.
Voor ftp is er ...??
Voor telnet is er ssh.
Voor ftp is er ...??
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ehhhmmmm, wij werken hier met Lotus Notes mail...
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
je kan je ftp over ssh sturen.Op vrijdag 17 november 2000 10:49 schreef GarBaGe het volgende:
Is er trouwens een geencrypte versie van ftp??
Voor telnet is er ssh.
Voor ftp is er ...??
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Wie en wat is hij? "fijne" collega is dat dan...Op vrijdag 17 november 2000 10:40 schreef BigEagle het volgende:
Ik heb een vraagje: Bij mij op mijn werk gebruikt iemand het sniffer pakket Iris 1.01 beta. Je kan dus echt ALLES zien wat iemand aan het doen is en alle wachtwoorden komen in ASCII tekst voorbij![]()
![]()
. Opeens las hij een mailtje voor die ik naar buiten had verzonden. Is er een manier om dit te voorkomen??? Ik heb al L0pft Antsniff geprobeerd, maar dat werkt niet (of ik doe iets verkeerd
).
Iemand een idee???
Nog een remedie: pak die gast aan, vertel hem op vriendelijke doch indringende
Hier ook eens zo'n bijdehandje meegemaakt.
Die kon vertrekken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Stap naar de systeembeheerder en anders naar de directie. het lezen van email van onder briefgeheim en is dus strafbaar volgens de wet.Op vrijdag 17 november 2000 10:40 schreef BigEagle het volgende:
Ik heb een vraagje: Bij mij op mijn werk gebruikt iemand het sniffer pakket Iris 1.01 beta. Je kan dus echt ALLES zien wat iemand aan het doen is en alle wachtwoorden komen in ASCII tekst voorbij![]()
![]()
. Opeens las hij een mailtje voor die ik naar buiten had verzonden. Is er een manier om dit te voorkomen??? Ik heb al L0pft Antsniff geprobeerd, maar dat werkt niet (of ik doe iets verkeerd
).
Iemand een idee???
Bovendien zijn de meeste systeembeheerders niet blij met sniffen omdat dit gezien kan worden als "hacken". Je bent nog net niet aan het inbreken maar je steelt wel gegevens.
Pagina: 1