[windows XP]regeling voor volume schiet uit scherm...

Pagina: 1
Acties:

• Pat!
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 14:35

Pat!

Dell is een lief meisje

Topicstarter
Wanneer ik dubbelklik op volume rechtsonderin naast de tijd, opend XP de "regeling voor volume" in de taakbalk, maar niet op het bureaublad zoals tie altijd heeft gedaan. Maximaliseren en minimaliseren heeft tot effect dat je de windows heel snel naar de linkerkant van het beeldscherm ziet schieten, in een gedeelte waar ik met mijn muis niet bij kom. Dus geen volume meer :'(

Heb mijn beeldscherm split (Nvidia GeForce 4 MX 420) al uitgezet en er is dus maar 1 monitor. Wanneer de "split" wel aan staat is de monitoruitbreiding aan de rechterkant.

Lastig probleempje, dat wel 8)7

• tkorrel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
bij mijn asus drivers zit een klein progje die het geluidsschema overneemt , dit progje heet c-media mixer , misschien kun je het ook los downloaden :P

• Pat!

Pat!

Dell is een lief meisje

Topicstarter
noop geen losse mixer, komt alleen met driver en dat vraagt vrees ik om nog grotere problemen...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Open het venster; rechtsklik op het programma op de taakbalk; en selecteer verplaatsen. Gebruik je cursor toetsen om het venster naar de juiste plaats te verplaatsen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Pat!

Pat!

Dell is een lief meisje

Topicstarter
Works !!!!