Cistron helpdesk afgesloten?

Pagina: 1
Acties:

• Marrc
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Marrc

Affirmanti incumbit probatio

Topicstarter
Het is weer zo ver...

Sinds de nacht van vrijdag op zaterdag heb ik wéér geen cistron meer (en ik had al geen KPN telefoon meer).
Dus ik wilde de cistron helpdesk bellen, waar ik echter geen verbinding meer kreeg. De mobiel waar ik mee belde hing gewoon op.

Een vriend van me heeft daarop geprobeerd om namens mij te bellen en die kreeg op zijn beurt een vreemd ingesprek toontje... alsof de boel overbelast was of zo.
Ligt hun boel nou plat of hebben ze in het weekend de stekker er gewoon uit?

Daarnaast staat er niets op hun site over een algemene storing... Ben ik dus (zoals gewoonlijk) weer als enige het haasje?

• Diablo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
De Cistron helpdesk is alleen op werkdagen van 9 tot 21u bereikbaar. Heb zelf ook Cistron en nergens last van trouwens.

• Marrc
  • Niet online

Marrc

Topicstarter
Is het dan niet normaal dat er een antwoord apparaat staat dat in ieder geval meldt dat ze momenteel gesloten zijn?
Bovendien zag ik op de site geen openingstijden voor de helpdesk, echter wel voor de sales lijn....

• Merlin T
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-08 20:26
Als je ook geen telefoon meer hebt ligt het niet aan Cistron lijkt mij. Ligt eerder aan KPN, want die blijven toch verantwoordelijk voor het kabeltje.

• Marrc
  • Niet online

Marrc

Topicstarter
Merlin T schreef op 02 maart 2003 @ 13:27:
Als je ook geen telefoon meer hebt ligt het niet aan Cistron lijkt mij. Ligt eerder aan KPN, want die blijven toch verantwoordelijk voor het kabeltje.
Dat zou je inderdaad zeggen ja...

Dit is al zo'n lange soapserie dat ik er werkelijk een boek over kan schrijven...

Kortom zit het zo: OF cistron werkt OF de telefoon werkt... Of beide werken niet...
Beide bedrijven geven elkaar de schuld en ik zit in het midden.
Ik vermoed ge-etter van KPN zijde... (het is immers hun lijntje waarop een concurrent zit)