Toon posts:

Hoe effectief? bijplaatsen van 256 MB SDram

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb
1,1 Ghz Packerd Bell
256 MB SDram
XP

Nu wilde ik weten of me pc er echt redelijk op vooruit gaat als ik er nog eens 256 Mb bij zou gooien. (512 in totaal dus). Of dat je het vercshil nauwlijks merkt??

Alvast bedankt!

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 12:30:
Ik heb
1,1 Ghz Packerd Bell
256 MB SDram
XP

Nu wilde ik weten of me pc er echt redelijk op vooruit gaat als ik er nog eens 256 Mb bij zou gooien. (512 in totaal dus). Of dat je het vercshil nauwlijks merkt??

Alvast bedankt!
Dat ga je zeker merken, tenminste, als je vaak veel programma's tegelijkertijd open hebt, veel grote bestanden bewerkt (audio/video) en niet te vergeten veel met games bezig bent. Zoniet, dan is de vooruitgang minimaal bij alleen bijv. 'n Outlookje, Explorertje en Word docje.

[ Voor 6% gewijzigd door _XipHiaS_ op 02-03-2003 12:36 ]

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-08 22:16
`geef eens wat meer info. Wat doe je bijvoorbeeld allemaal met je pc.

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 16:43

Jack

MHz Matters

ik dacht dat je met 512 Mb je WindowsXp geheel in je geheugen kan laden, waardoor het gehele systeem wel duidelijk sneller wordt.

Over het algemeen is het zo dat je bij het upgraden van 256 -> 512 Mb een best wel merkbaar prestatie verschil merkt (positief dan he :) )

Anders moet je eens kijken in de XP taakmanager hoeveel geheugen je normaal ongeveer in gebruik hebt... Als dat ver onder de 256 Mb blijft dan zal de upgrade weinig uitmaken...

[ Voor 26% gewijzigd door Jack op 02-03-2003 12:37 ]

[Specs]

Verwijderd

Topicstarter
photoshop, dreamweaver, word, heel vaak internet explorer, outlook, enne winhdows miedia speler. Draai ik wel geregeld en dan stuk of 5-7 daaran tegelijk.
Games Unreal Tournament verder niet echt.

En weten julie of je misschien Maya kan draaien als ik 512 mb zou hebben. Want nu wildie niet draaien.

Verwijderd

Topicstarter
XP taakmanager???? Waar kan ik dta vinden!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Technische PMG FAQ, daarin kun je terugvinden hoeveel geheugen je nodig hebt :)

/faq
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.