Okeej aangezien jullie die hard overclockers zijn wil ik graag weten hoe ik wat hoger scoor bij 3dmarks03 en hoe ik dus mijn Compaq Presario 5000 veilig kan overclocken, ik heb al heel wat moeite moeten doen om alles op te zoeken maar het is toch gelukt... http://www.chrissie.nl/computer.htm Dat zijn de dingen die ik bij 3dmark03 kan vinden, Ik heb ook nog even met sandrasoft gescaned en een screenshot gemaakt: http://www.chrissie.nl/main.GIF Er zit zoals jullie kunnen zien een Pentium 4 2 GHZ Processor in.. Nu wil ik die graag overclocken, maar ik weet niet ofdat dit goed kan? Ik heb gelezen dat een jumper om moet zetten op je moederbord, maar ik heb geen moederbord boekje.. Kan ik die ergens online vinden..? Willen jullie mij helpen please, Ik weet het ik ben een n00b.. Maar misschien kan je je nog herinneren dat jij ook een n00b was in overclocken en dat je ook graag goed wou geholpen worden door iemand.
Kan ik trouwens ook mijn video kaart overclocken? Er zit een Geforce 3 Ti 200 in...
Alvast bedankt - Chris
Alvast bedankt - Chris
Ik zie dat je nieuw ben, check de FAQ dan even als je wil.
Verder heeft GOT een zoek functie en als je daar jouw vraag in typt krijg je 9 van de 10 keer wel het antwoord.
bijv. Compaq Presario
Voortaan dus eerst zelf zoeken voordat je een topic opent.
Verder heeft GOT een zoek functie en als je daar jouw vraag in typt krijg je 9 van de 10 keer wel het antwoord.
bijv. Compaq Presario
Voortaan dus eerst zelf zoeken voordat je een topic opent.
[ Voor 5% gewijzigd door Flexx op 02-03-2003 12:20 ]
Verwijderd
Ik heb hier ook nog een Compaq staan en daar zitten in het bios 0 opties behalve de tijd en opstartvolgorde. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik denk dat het niet kan. En die videokaart kan je gewoon met Powerstrip oid doen
Nou ik heb er echt de ballen verstand van en ik heb overalgekeken kan iemand mij niet stap voor stap mijn computer sneller en beeter laten lopen ik wil mijn CPU opkrikken... en mijn video kaart. Ik snap niks van dat powerstrip trouwens.. Maar okeej ik denk dat niemand mij wil helpen omdat iedereen altijd loopt te zeiken ofzo.. Maar ik zou het toch erg oppreis stellen als iemand even nader naar mijn probleem kan kijken...
Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 15:10:
Nou ik heb er echt de ballen verstand van en ik heb overalgekeken kan iemand mij niet stap voor stap mijn computer sneller en beeter laten lopen ik wil mijn CPU opkrikken... en mijn video kaart. Ik snap niks van dat powerstrip trouwens.. Maar okeej ik denk dat niemand mij wil helpen omdat iedereen altijd loopt te zeiken ofzo.. Maar ik zou het toch erg oppreis stellen als iemand even nader naar mijn probleem kan kijken...
Als je zo loopt te flamen, dan is het ook niet raar dat niemand je wilt helpen...
Met een compaq word het gewoon moeilijk, tenzij je een risico wilt lopen om je bios te vervangen door een gecrackte, maar dan moet je net mazzel hebben met het type.
Het is een compaq, je zult hem moeten nemen zoals ie is, met powerstrip kan je je videokaart WEL hoger krijgen.
Het is een compaq, je zult hem moeten nemen zoals ie is, met powerstrip kan je je videokaart WEL hoger krijgen.
lees dit eens door
dan zul je al een heel stuk verder komen
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 13-11-02)
dan zul je al een heel stuk verder komen
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 13-11-02)
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Je zegt het zelf al. Lees eens de FAQ's door. Mocht je er dan nog niet uitkomen, dan zijn er nog altijd sites als www.beginnersweb.nl en/of www.iksnaphetniet.nlNou ik heb er echt de ballen verstand van
Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).
[ Voor 10% gewijzigd door BalusC op 02-03-2003 19:48 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()