Zeg dat dan ook meteen, scheelt weer benodigde info. Hoe dan ook is het bijna altijd erg verstandig om met een topicstart van meer dan 1 of 2 zinnetjes te komen
Maar goed, is het zo nodig om steeds meteen te kijken wat er aan de hand is? Het is IMHO helemaal niet interessant als er eens iemand een portscan doet: klik gewoon niet en je bent klaar. Maar goed, dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten, dus toch maar proberen op te lossen
Dat IP 0.0.1.76 is inderdaad heel erg vreemd, dat is het echte nummer dat je krijgt? Zet die dan maar in de trusted zone lijkt me. <-- staat dat niet in de handleiding, op google en op de support site van de makers?
Je zegt trouwens een
aanval van je eigen systeem naar het systeem van de ander. Hoe bedoel je dat precies, een poging tot connecten? Dan zou ik eens gaan kijken welk programma dat probeert te doen, nu ben je enkel met symptoombestrijding bezig.
Disclaimer: ik gebruik geen en heb nooit gebruik gemaakt van NIS dus ik gok naar de betekenis van het wereldbolletje
[
Voor 13% gewijzigd door
F_J_K op 02-03-2003 14:32
. Reden: typo != handig ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)