FFF schreef op 02 maart 2003 @ 17:40:
Ach als je toch een rack gaat bouwen waarom niet een plaatje koper eronder?
je kunt het idd afschermen, gescheiden voedingen geen probleem, maar ik weet niet of de topic starter een mark livinson ofzo aan wil schaffen. de eindbak en voorbak goed opstellen is imo. goedkoper.
Ja....dat zeg ik toch ook, maar jij zei:
FFF schreef op 02 March 2003 @ 17:02:
euh, voor eind, is sowieso beter gescheiden, ze hebben losse voedingen, en de signaalen worden niet aangetast door de voeding sector. 2x mono of dubbel mono opgbouwd is dan nog beter als een normale eindtrap.
En toen bedoelde ik dat er ook geintegreerde zijn met een goede afscherming van de voeding, zoals hier (met koper trouwens):
Het is trouwens een CD-speler, maar er zijn zo ook versterkers.
En het is trouwens Mark L
evinson. Collega van me heeft een 331 en een 39s. De 39s in November naar Audiac gestuurd om te laten upgraden naar een 390S, na 5 weken terug met een dikke bromtoon erin. Weer naar Audiac, weer wachten --> terug: bromtoon er nog steeds in! Lekkere service.
En een andere man heeft zijn complete Reference-set ingeruild bij de lokale hifi-boer (waar een vriend van me werkte) omdat ie schijtziek werd van het feit dat er continu wel iets kapot was.....heeft nu T+A. Wel flink verlies gemaakt aangezien hij natuurlijk niet meer inruilwaarde kreeg dan de T+A set waard was.