Toon posts:

Kazaa bandbreedte is verkleind? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
schijnbaar is mijn oude thread weg dus opnieuw:

kazaa lite (k++) geinstaleerd zoeken max bandbreedte 55 (kan veel meer zoek op iets wat er in een halve minutt moet zin)
verwijderd
kazaa lite (geen k++ geinstalleerd) max bandbreedte 62
verwijderd
nu staat k++ er weer op met een max bandwith van 55 :'(

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:21

Korakal

Up up up!

klik eens op je naam... daar zie je je oude topics terug :)

Misschien kun je je probleem even iets duidelijker omschrijven, moeten we maar zo raden wat je bedoelt :?
Ik maak er in ieder geval niks van.

Verwijderd

Say what ????

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
55 wat? 62 wat?

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

waarom denk je dat ie weg is :'( :'(

Zoals hierboven al aangegeven... er is geen worst van te maken

gebruik de auto search more en soms duurt het ff voor je alle gegevens hebt opgezocht.

Maar dit is maar een gokje,want er is geen gehakt van te maken

[ Voor 46% gewijzigd door Flame17 op 02-03-2003 11:51 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-09 15:18

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Iedereen graag even deze lezen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #reageren
Als topic niet aan eisen voldoet, meld hem dan in SM, maar ga niet lopen blaten dat er niets van te begrijpen valt.
Help dan iig de topicstarter met iets constructiefs!

En topicstarter lees de eindpost van blackd eens:
blackd in "aaaaaaah ^%*^%)(& kazaa help!"

[ Voor 3% gewijzigd door Vae Victis op 02-03-2003 11:52 ]

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Even voor de duidelijkheid.
1) Je hebt K++ geinstalleerd en toen was je bandbreedte 55 (omdat je dan makkelijker kan zoeken op bestanden die een halve minuut groot zijn?! (dat lijkt mij niets met je bandbreedte te maken hebben, maar ok)

2) Dat heb je toen verwijderd (waarom?)

3) Toen zette je er Kazaa lite op en kreeg een bandbreedte van 65

4) Dat heb je toen ook verwijderd (waarom?)

5) nu heb je K++ er weer op maar is je bandbreedte 55, en dat vind je niet prettig. (maar je hebt het in de eerste instantie er op gezet omdat je een bandbreedte van 55 prettig vond omdat je dan op muziek stukken van een halve minuut kon zoeken, dus wat is je probleem?)

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Topicstarter
laat maar zitten het werkt beetje wazige omschrijving was het:
ik zocht bij kazaa op iets: er komt dan altijd te staan wat de bandbreedte is van wie je gaat downloaden (bv. 1048) bij mij kwam hier altijd 55 te staan waar ik ook naar zocht zelfs iets heel bekends wat in een halve minuut te downloaden moet zien steeds stond er bij bandbreedte 55 en hij downloadde ook zo sloom. had het een paar keer verwijderd maar het bvleef maar terug komen maar om een een of andere wazige reden doet iet het nou weer

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Klinkt lullig, maar ook deze gooi ik op slot. Inderdaad is er nog geen touw aan vast te knopen wat nu het probleem is.

edit:
Ah, het is al opgelost en een stuk duidelijker. Woei :)
Het hele verhaal laat ik wel staan, anders is het zo zonde van m'n typewerk :+

Zie trouwens de link die blackd gaf: klik, trouwens ook Software Algemeen - Policy. Daar werd niet aleen gevraagd om een duidelijke topictitel, maar ook een duidelijk verhaal. Als we enkel kunnen gokken naar wat je bedoelt, zullen er geen goede tips uit komen rollen :Y)
  • Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
  • Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
  • Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
  • Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
  • Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
Zie ook MrE voor een eerste opzetje van een verhaaltje :)
Wat bedoel je precies met de max. bandbdreedte, de halve minuut etc.

offtopic:
De titel is nu al een stuk beter, maar laat de (???) ajb voortaan maar weg, een enkel vraagteken is wel weer genoeg om duidelijk te maken dat het een vraag is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 02-03-2003 12:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1