Klinkt lullig, maar ook deze gooi ik op slot. Inderdaad is er nog geen touw aan vast te knopen wat nu het probleem is.
edit:
Ah, het is al opgelost en een stuk duidelijker. Woei

Het hele verhaal laat ik wel staan, anders is het zo zonde van m'n typewerk
Zie trouwens de link die blackd gaf:
klik, trouwens ook
Software Algemeen - Policy. Daar werd niet aleen gevraagd om een duidelijke topictitel, maar ook een duidelijk verhaal. Als we enkel kunnen gokken naar wat je bedoelt, zullen er geen goede tips uit komen rollen

- Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
- Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
- Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
- Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
- Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
Zie ook MrE voor een eerste opzetje van een verhaaltje

Wat bedoel je precies met de max. bandbdreedte, de halve minuut etc.
offtopic:
De titel is nu al een stuk beter, maar laat de (???) ajb voortaan maar weg, een enkel vraagteken is wel weer genoeg om duidelijk te maken dat het een vraag is

[
Voor 6% gewijzigd door
F_J_K op 02-03-2003 12:30
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)