Toon posts:

[VA] geen prijs/opmerking ingevuld of login onjuist

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een paar keer geprobeerd om een advertentie toe te voegen. Na "Prijs & gebruiksnaam invoeren", "knop Finish 'em" krijg ik het volgende bericht:

"Hmm, je hebt geen prijs en opmerking ingevuld of je login is onjuist. Het is toch wel handig om dat te doen. Kan ook zijn dat de prijs geen integer is."

Username en Password zijn zeker weten goed (hoofdlettes ok en nieuw password aangemaakt). Opmerking is royaal beschreven en prijs (475) lijkt mij duidelijk een integer.

What is going wrong???

Verder zie ik ook geen telefoons in de categorie overigen (3650 is al vaker aangeboden).

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Staat je systeemtijd goed? Accepteer je cookies? Kun je wel ergens anders op de site inloggen? Wat is je frontpage-account?

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je hulp! Het is me gelukt om een ad te plaatsen. Had nog geen frontpage-account (erg dom ja). Dacht dat de account van dit forum tegenwoordig ook te gebruiken was op de frontpage.

Blijft het feit dat de naam 'Nokia 3650' niet uit de lijst is te kiezen, terwijl ik zeker weet dat die naam eerder is gebruikt. Voor de duidelijkheid: De sub-lijst van de categorie 'overigen'.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De Nokia 3650 staat waarschijnlijk in de categorie GSM's en die doet niet mee in Vraag & Aanbod. Vandaar dat je het product niet hebt kunnen terugvinden in de lijst.