Casefans kun je er natuurlijk wel uithalen
[ Voor 5% gewijzigd door Rebels op 02-03-2003 11:05 ]
Verwijderd
Hoe deed je dat eigenlijk precies Rebels?
Ben ik geheel mee eens.Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 10:55:
dat kan geen enkel probleem wel voorzichtig zijn
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Maar het kan wel, als je maar zorgt dat er geen losse draadjes tegen je mobo oid aankomen...
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Heb jij dan stalen fans??bonzz.netninja schreef op 02 maart 2003 @ 11:07:
oja, en niet je vingers ertussen steken, omdat ze nogal hard draaien, en het goed veel pijn en bloed veroorzaakt
Kan hier gewoon me vinger in me fan steken hoor, niet dat het erg lekker is maar pijn en bloed?
Het enigste wat ik er aan over houd is irritatie van die piepende digidoc
Zo'n zwak motortje kan je heus wel hebben, of je moet 'kantoorhandjes' hebben misschien
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Bij mij slaat hij altijd vast als ik de kast op doe, maakt niet uit hoe voorzichtigRebels schreef op 02 maart 2003 @ 11:04:
ik heb ooit een harddisk gesloopt door alleen het openen van een kast terwijl die aanstond
Ooit van het fenomeen Delta 80mm HP gehoord? Gegarandeerd bloed en veel pijn, en dat geldt voor elke 7000 rpm fan.justifire schreef op 02 March 2003 @ 12:07:
[...]
Heb jij dan stalen fans??
Kan hier gewoon me vinger in me fan steken hoor, niet dat het erg lekker is maar pijn en bloed?
Zo'n zwak motortje kan je heus wel hebben, of je moet 'kantoorhandjes' hebben misschien
Fun while it lasted: World Community Grid!
Hoeveel geld maakt jou gelukkig?
Verwijderd
Mischien een vet idee voor JackassTechlek schreef op 02 March 2003 @ 12:12:
Ik heb mijn vingertjes al eens tussen een Thermaltake CPU cooler gestoken, per ongeluk uiteraard, de vellen eraf, en flink bloeden!
12 cm fan 7000 rpm ik durf hier niet eens bij in de buurt te komenscorpionv schreef op 02 March 2003 @ 12:11:
[...]
Ooit van het fenomeen Delta 80mm HP gehoord? Gegarandeerd bloed en veel pijn, en dat geldt voor elke 7000 rpm fan.
echt dat is een vlees molen (btw deze is van alu
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
/me heeftscorpionv schreef op 02 maart 2003 @ 12:11:
[...]
Ooit van het fenomeen Delta 80mm HP gehoord? Gegarandeerd bloed en veel pijn, en dat geldt voor elke 7000 rpm fan.
Die is idd beswel pijnlijk
Maarja, ik ben vaak genoeg bezig met fans, terwijl de pc draait
Maar das meestal switchen van 5 naar 7 volt enzo, maar dan wel door t kabeltje eruit te halen, een dingetje er tussen te proppen en weer aan te sluiten..
Kan volgens mij geen kwaad, maar ik ben erg ongeduldig soms
Je kan beter gewoon de pc even afzetten
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
* Atlas heeft hier een 220 Volt 120 mm Papst liggen met stalen schoepenShunt schreef op 02 March 2003 @ 14:01:
[...]
12 cm fan 7000 rpm ik durf hier niet eens bij in de buurt te komen![]()
echt dat is een vlees molen (btw deze is van alu10 W (uit een dikke server
Dat ding heeft een geluid van een opstijgende straaljager
@TS:
Het kan prima, maar wees heel voorzichtig met kortsluiting ed
Ik zou gewoon even de pc uitzetten.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
bij die alu titans spuit het ook al hoorscorpionv schreef op 02 March 2003 @ 12:11:
[...]
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
ik ook het was onder nul op mijn kamer dus een goede test voor passief koelen van mijn 1600+ (weinig load beetje mp3 + word)Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 15:48:
ik heb ook weleens de fan op m'n geforce en op de cpu uitgetrokken en weer ingestoken en dat een aantal keren achter elkaar (om na te gaan welke het meeste lawaai maakte en dus eerst aangepakt moet worden). Ik heb mij toen niet echt de vraag gesteld of dat wel mocht, maar ik heb in ieder geval geen problemen gehad.
heb hem er toch maar weer opgedaan na iets minder dan 20 minuut erop geprikt 55 graad ofzo
Ik zou zelf zeggen dat dat ook geldt voor casefans.
Gij zijt gewaarschuwd
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.
www.triathlete.nl
Ik heb vanwege de warmte-ontwikkeling van mijn palomino 2000+ ook een paar fannetjes toe moeten voegen, en dat heb ik allemaal gedaan zonder m'n pc uit te zetten.
Je moet natuurlijk zelf weten, maar naar mijn ervaring kan het probleemloos.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
OEI! M3ga_Man kan je er alles over vertellenjustifire schreef op 02 maart 2003 @ 12:07:
[...]
Heb jij dan stalen fans??
Vinger in 10k rpm fan
Fan @ 100 volt
[ Voor 11% gewijzigd door Glashelder op 02-03-2003 17:26 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
[ Voor 13% gewijzigd door interp op 02-03-2003 17:33 ]
Klopt,ik heb hier een wat zal het zijn, 40 cm fan liggen (gewoon een huis en tuin ventilator;) ) en als ik daar me potten tussenstop voel ik het wel,interp schreef op 02 March 2003 @ 17:33:
Offtopic: Ik stak vroeger men vingers wel in een echte/grote waaier (om te checken of hij er zou af liggen of niet, don't ask), da stopt gewoon tegen u vinger(s), zit niks kracht achter.. zou me echte verbazen moest een pc-fan'ke een stuk uit u vinger zou slagen.. me die kracht.. noway. NOWAY
maar om nou over bloed of erger te spreken....
Dus of jullie blazen het allemaal een beetje op,
of je moet is wat gaan doem met je handen inplaats van aleen typen en muisen
Wedje maken?!interp schreef op 02 maart 2003 @ 17:33:
Offtopic: Ik stak vroeger men vingers wel in een echte/grote waaier (om te checken of hij er zou af liggen of niet, don't ask), da stopt gewoon tegen u vinger(s), zit niks kracht achter.. zou me echte verbazen moest een pc-fan'ke een stuk uit u vinger zou slagen.. me die kracht.. noway. NOWAY
Ik deed dat vroeger ook om te kijken of ze draaiden enzo. Ik heb er toen 'n keer 'n stel op 'n adapter aanegsloten omdat ik nog geen 2e voeding had, toen duwde ik daar m'n vinger tussen (Delta's e.d. draaien nog way veel harder maar doordat 't 'n adapter was stond er wel een hoger amperage op wat resulteerde in 'n sneller draaiende fan) en Tsjakka. Ik trok m'n vinger meteen trug en pakte 'm met m'n andere hand vast (reflex) want ik denk wooh dat ging hard. Toen ik m'n hand weghaalde zag ik dat ie vol in m'n nagel was geslagen en m'n nagel was dus gewoon DOORMIDDEN, en dikke snee in m'n hand, die nagel heb ik erlater dus uit moeten halen en ik bloedde als 'n rund...
Dus Yah, YESWAY dat fans dat kunnen
I see dead pixels...
Daar kwam in een keer per ongeluk met me vinger in.
Krak! 1 van de 6 plaatjes eraf en pijn in me vinger, geen bloed, maar wel een fan die nog meer herry maakte omdat ie niet meer echt in balans was
486DX2-50 16MB ECC RAM 4x 500MB Drive array 1.44MB FDD MS-Dos 6.22
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 17:49 ]
* Glashelder heeft dit ook gehad met me 40 mm coolermaster @ 5400rpmjotheman schreef op 02 March 2003 @ 17:43:
[...]
Wedje maken?!
Ik deed dat vroeger ook om te kijken of ze draaiden enzo. Ik heb er toen 'n keer 'n stel op 'n adapter aanegsloten omdat ik nog geen 2e voeding had, toen duwde ik daar m'n vinger tussen (Delta's e.d. draaien nog way veel harder maar doordat 't 'n adapter was stond er wel een hoger amperage op wat resulteerde in 'n sneller draaiende fan) en Tsjakka. Ik trok m'n vinger meteen trug en pakte 'm met m'n andere hand vast (reflex) want ik denk wooh dat ging hard. Toen ik m'n hand weghaalde zag ik dat ie vol in m'n nagel was geslagen en m'n nagel was dus gewoon DOORMIDDEN, en dikke snee in m'n hand, die nagel heb ik erlater dus uit moeten halen en ik bloedde als 'n rund...
Dus Yah, YESWAY dat fans dat kunnen
[ Voor 7% gewijzigd door Glashelder op 02-03-2003 17:57 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Dat hangt dus geheel van de FAN af.interp schreef op 02 maart 2003 @ 17:33:
IK heb hier ook een grote fan die heel zacht draaot @ 220 volt.
Ik heb hier ook twee Papst 220v 120 mm fans met stalen schoepen.
Steek daar je vinger maar eens in
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Het hangt :alexandervisser schreef op 02 maart 2003 @ 17:59:
[...]
Dat hangt dus geheel van de FAN af.
IK heb hier ook een grote fan die heel zacht draaot @ 220 volt.
Ik heb hier ook twee Papst 220v 120 mm fans met stalen schoepen.
Steek daar je vinger maar eens in
1. Van de fan af (materiaal en sterkte) en
2. Van de hardheid van je huid.
Ik kan hier gewoon me vinger in de fan steken zonder pijn te voelen, ik schrik er wel van
Bloeden heb ik ook nog nooit gehad, ik heb ook geen alu fans (die kunnen wel snijden denk)
Ligt puur aan het eelt op je handen (zijn dus igg klauwen), ik snij me wel eens met een stanlymes en dan zie ik dus een snee in me eelt, voel niks en bloed niet.
Zou iemand met ===daar zijn ze weer=== "kantoorhandjes" dat doen dan zou hij gaan gillen en bloed spuiten
Maar dat is misschien heel persoonlijk
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 02-03-2003 18:18 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Daarvoor deed ik mn pc ook nooit uit als ik ff een fannetje ging aansluiten, maar nu pas ik wel op.......:)
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Wat betref die killer fans
[ Voor 3% gewijzigd door Odin op 02-03-2003 19:27 . Reden: typo ]
de bladen van die titan alu fans zijn van plastic. Alleen de buitenkant is van aluminium
De uiteinden van een 120mm fan bewegen 3x zo snel als een 40mm fan op hetzelfde aantal toeren. Bovendien heeft een blad van 6cm een grotere massa dan een blad van 2 cm en zal die van 6cm dus harder aankomen met dezelfde snelheid.Weezer-DC schreef op 02 March 2003 @ 17:42:
[...]
Klopt,ik heb hier een wat zal het zijn, 40 cm fan liggen (gewoon een huis en tuin ventilator;) ) en als ik daar me potten tussenstop voel ik het wel,
maar om nou over bloed of erger te spreken....
Dus of jullie blazen het allemaal een beetje op,
of je moet is wat gaan doem met je handen inplaats van aleen typen en muisen
ps wel lekker offtopic gezwam hier
[ Voor 5% gewijzigd door Herr Muller op 02-03-2003 20:12 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Burner13 op 02-03-2003 23:05 ]
Verwijderd
Heb zo al eens een cpu fan gesloopt (6x6cm) terwijl m'n vingers er ongeschonden afkwamen.
Een keer ervoor had ik minder geluk. M'n nagel van m'n wijsvinger was voor 2/3 ingehakt als een biefstukje en het bloedde behoorlijk. Dat was veroorzaakt door een 8x8cm fan die ik ff met m'n vinger stil wilde zetten om te horen of die de herrie in een computer veroorzaakte. Dat deed ie...
Heb hier verder nog een Papst 12x12cm (komt uit een oude Unisys server op wieltjes) in m'n zijdeur zitten die op 12 volt het geluid maakt van een Hoovercraft en ook ongeveer zoveel lucht verplaatst. Ik wil niet weten wat er met m'n vinger gebeurt als ik hem daarin steek. Heb er gelukkig aan beide kanten fan-guards voor zitten. En op 7 volt hoor je hem amper...
PAS DUS OP MET DRAAIENDE FANS!!! Woensdag gehaktdag !!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 23:47 ]
Verwijderd
Ik heb hier zon Volcano 9 van een 80 mm van 9 wattShunt schreef op 02 maart 2003 @ 14:01:
[...]
12 cm fan 7000 rpm ik durf hier niet eens bij in de buurt te komen![]()
echt dat is een vlees molen (btw deze is van alu10 W (uit een dikke server
Klasgenoot had welles zn nagel tegen zn cpu fan gekregen in de tegenovergestelde richting en die had een bloedende nagel. Omg hoe krijg je dat voor mekaar ik kreeg welles mn pink in mn Antec 2500 rpm fan alleen ff schrikken
En fans kun je inderdaad wel verwijderen als de pc nog aan staat, sommige voedingen vinden het echter minder fijn..
Maargoed, da's een keuze die je zelf even moet maken
Dit topic is gesloten.
![]()