Toon posts:

Hoe kom ik te weten wat voor een moederbord ik heb...

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb immidels opgezocht wat er allemaal in mijn pc zit kwa hardware en ook kwa software ben ik onder weg, maar hoe kom ik er achter wat voor een moederbord ik heb>? Ik heb namelijk geen boekje erbij gekregen... Heb je daar geen programma voor ofzo?

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
SiSoft Sandra ofzo... En kijk voor de gein eens naar de search :)

• vogeltje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08-2025
probeer sisoft sandra eens. Dan kom je niet alleen je moederbord te weten, maar ook de rest.........zoek maar eens op download.com. Anders kan je eens wcpuid proberen.

edit:
net te laat ;)

[ Voor 9% gewijzigd door vogeltje op 02-03-2003 10:56 ]

binnenkort een hele dikke casemod :P

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

En kijk ff wat er op je bord staat.

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

Je kan even kijken of SiSoft Sandra het kan zien... en anders kan je even je kast openmaken om te kijken... of die BIOS string uitlezen en googlen...

PS: Dit is al vaker langs geweest! Search had kunnen helpen hier!
edit:

Ik ben veel te traag :P

[ Voor 8% gewijzigd door Rashann op 02-03-2003 10:56 ]

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Icey
  • Laatst online: 17-02 11:54
Sisoft Sandra, krijg je een mooie uitdraai met alle gegevens.

-ik ben echt traag-

[ Voor 16% gewijzigd door Icey op 02-03-2003 10:57 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En anders even snel opschrijven wat er allemaal op je scherm verschijnt bij het booten. Meestal staat er op het eerste schermpje links onderin een soort identificatie string, daarmee is het ook nog wel mogelijk je mobo te achterhalen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Icey
  • Laatst online: 17-02 11:54
Microkid schreef op 02 March 2003 @ 10:57:
En anders even snel opschrijven wat er allemaal op je scherm verschijnt bij het booten. Meestal staat er op het eerste schermpje links onderin een soort identificatie string, daarmee is het ook nog wel mogelijk je mobo te achterhalen.
Druk op 'pauze' tijdens booten, dan heb je rustig de tijd om de enit string op te schrijven :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Technische PMG FAQ B)

Overigens raad ik je sterk aan om in het vervolg wat meer vooronderzoek te doen door o.a. te searchen, de sticky/faq te lezen eer je een topic opent. Zo hebben we alleen maar meer plezier aan elkaar. Anders ben je beter af op sites als beginnersweb.nl oid.

Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:41
Wat ik zelf ook veel gebruik is AIDA32, een programma die alle hardware uit zoekt die je hebt, maar die ook een database heeft met gegevens (opgegeven door gebruikers) over die hardware. Zo kun je bijvoorbeeld aflezen hoe zwaar je harde schijf is. AIDA32 is verkrijgbaar in 3 smaken en allemaal gratis te downloaden en te gebruiken (freeware licentie).

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 02-03-2003 11:11 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

BalusC schreef op 02 March 2003 @ 10:58:
[NOHTML]Technische PMG FAQ[/NOHTML] B)

Overigens raad ik je sterk aan om in het vervolg wat meer vooronderzoek te doen door o.a. te searchen, de sticky/faq te lezen eer je een topic opent. Zo hebben we alleen maar meer plezier aan elkaar. Anders ben je beter af op sites als beginnersweb.nl oid.

Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

dicht dan maar :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.