4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Eerst hadden ze heel wat leukere zenders (Die ik ook gewoon kon openen met me Chello?)
Zie dat oude url's nog wel werken, alleen dat ze naar nieuwe stream gaan
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Vanaf welke snelheid is het beeld vergelijkbaar met gewoon tv beeld?
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Maar, met WMP (heb een hekel aan RealPlayer), laat 'ie de buffer volstromen, en daarna begint hij te zoeken naar een codec... heb je WMP 9 nodig?
[ Voor 10% gewijzigd door Rafe op 02-03-2003 10:10 ]
Hier doet hij het met WMP9 prima, dus je hebt denk ik idd de nieuwe codecs nodig.Rafe schreef op 02 March 2003 @ 10:09:
XXL pr0n zender is weg![]()
Maar, met WMP (heb een hekel aan RealPlayer), laat 'ie de buffer volstromen, en daarna begint hij te zoeken naar een codec... heb je WMP 9 nodig?
Het werkt bij mij met WMP 7.10.00.3059Rafe schreef op 02 maart 2003 @ 10:09:
XXL pr0n zender is weg![]()
Op dit moment, vind ik het beeld beter (En vooral stabieler) dan via mijn tv kaart, op klein formaat, maar me tv kaart heeft op full screen weer mooier (Maar wel wat instabieler beeld)utbone schreef op 02 March 2003 @ 10:04:
Ben verbonden met 380kbs (cable wanadoo prem) en het beeld ziet er redelijk uit.
Vanaf welke snelheid is het beeld vergelijkbaar met gewoon tv beeld?
Maar ik denk dat je minimaal het dubbele formaat moet hebben, dus ook ruim het dubbele van de bandbreedte, wil je goed beeld kunnen hebben, als "alternatief" voor tv.
Dit beeld is gewoon te "klein" en alleen voor achtergrond gebruik.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Enneuhm, zijn er verder nog meer van dit soort online tv dingen? Dan baal ik nl dat ik net een tvkaart heb gekocht
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verder wel erg interessant! Maar ik zou toch wel wat andere zenders er bij hebben. GEwoon ned 1,2,3 zou al interessant zijn
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Ik zit aangesloten op het netwerk van de Technische Universiteit Eindhoven en ik dacht toch altijd dat die in Nederland lag
Ik gebruik btw mediaplayer 8.0 en dat werkt prima. Hij moet alleen eerst even codecs downloaden, maar alles gaat automagisch.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Verwijderd
Vragen en suggesties kunt u sturen naar info@dsltv.nlVerwijderd schreef op 02 March 2003 @ 10:38:
Ik krijg de hele tijd de melding dat ik geen Nederlands ip adres heb. Sinds wanneer is Maastricht Belgie?
Verwijderd
Dat heb ik natuurlijk al gedaan. Ik denk alleen niet dat mijn vraag op een zondag beantwoord wordt.Duncan schreef op 02 March 2003 @ 10:45:
[...]
Vragen en suggesties kunt u sturen naar info@dsltv.nl
LOLVerwijderd schreef op 02 March 2003 @ 10:42:
Sinds vanmorgen, nix over gehoord ?
Dat zal eerder aan je provider liggen. Wie is je provider?Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 10:38:
Ik krijg de hele tijd de melding dat ik geen Nederlands ip adres heb. Sinds wanneer is Maastricht Belgie?
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Aha! Zie de reply een paar regels hoger over iemand bij de Universiteit Eindhoven, die komt er ook niet op. Blijkbaar gebruiken die Uni's een aparte IP reeks of provider?Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 10:55:
Universiteit Maastricht, ik heb een Campus abbo.
Verwijderd
Ik heb vrijdagavond de directe toewijzingen van de TU Delft en SURFnet aangemeld en toen was het in 10 minuten gefixed.-------- Original Message --------
Subject: Re: Nieuwe proef DSL-TV
Date: Sat, 01 Mar 2003 00:04:24 +0100
From: Nic Limper <nic.usenet@xs4all.nl>
Organization: XS4ALL Internet b.v.
Newsgroups: xs4all.general
On Fri, 28 Feb 2003 23:46:25 +0100, "Tozz" <nntp-trap@kijkt.tv> wrote:
>Vanaf RUGNET (129.125.0.0/16) krijg ik de melding dat ik geen nederlands IP
>heb...
Fixed.
Als iemand nog een range heeft: Mail 'm naar info@dsltv.nl, dan voeg
ik 'm toe (na controle...:-). Blijkbaar ontbreken de universiteiten in
m'n tabel met Nederlandse ip's. :-)
groetjes,
Nic.
Is kijken hoe lang we kunnen profiteren van dsltv.
By the way: ik heb een 768 down-verbinding(isp: Planet Internet) en nu effe een stream van 380,0 Kbps.., goed beeld..!
Ik vind dat ze de snelheid mogen verhogen naar 640kbitapacer schreef op 02 maart 2003 @ 15:36:
Ik denk dat we zullen moeten betalen voor deze toekomstige toepassing (als het een succes zal worden), vreet bandbreedte zo te zien, maar ik vind 't leuk om effe naar het BBC news etc. te kijken.
By the way: ik heb een 768 down-verbinding(isp: Planet Internet) en nu effe een stream van 380,0 Kbps.., goed beeld..!
Op korte termijn is bandbreedte misschien een reden om te moeten betalen voor deze toepassing. Op iets langere termijn gaat dat toch allemaal via multicast en is de bandbreedte geen probleem meer.apacer schreef op 02 maart 2003 @ 15:36:
Ik denk dat we zullen moeten betalen voor deze toekomstige toepassing (als het een succes zal worden), vreet bandbreedte zo te zien, maar ik vind 't leuk om effe naar het BBC news etc. te kijken.
Waarom het een betaalde dienst zal zijn is dat het op deze manier verspreiden van een TV signaal een secundaire openbaarmaking is. Dat betekent dat degene die dit uitzend over internet zal moeten betalen aan de Buma, net zoals bijvoorbeeld Casema en UPC dat moeten. Op zich niets mis mee, mensen die meegewerkt hebben aan een programma moeten ook brood op de plank hebben.
Het slechte van het Nederlandse systeem is echter dat elke vorm van openbaarmaking gezien wordt als een extra methode van openbaarmaking waar opnieuw voor betaald moet worden. Dus als je als ISP de mogelijkheid aanbiedt om de streams in 384 kbps (Real), 1.5 Mbps (MPEG-1) en 5 Mbps (MPEG-2) te bekijken zal je 3 maal moeten betalen, want je verstuurt het signaal 3 maal. Dat de inhoudt van het signaal identiek is doet er daarbij voor de wet niet toe.
that is, the pron zender you mean ???jradelaar schreef op 02 March 2003 @ 10:11:
[...]
Hier doet hij het met WMP9 prima, dus je hebt denk ik idd de nieuwe codecs nodig.
Like this yall...
LOL
Hier kun je trouwens ook TV kijken: http://tv4all.com/
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Helaas krijg ik geen beeld omdat Windows Media Video 9 niet geinstalleerd is
WMP download deze helaas ook niet automatisch. Hoe los ik dit op?
WMP 6.4.09.1124
Je kunt 'm hier vandaan halen.Unicron schreef op 03 March 2003 @ 19:12:
Helaas krijg ik geen beeld omdat Windows Media Video 9 niet geinstalleerd is
WMP download deze helaas ook niet automatisch. Hoe los ik dit op?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Ok ik vond op de site Codecs Installation Package, maar deze support alleen versie 7 en hoger van WMP.
Hoe krijg ik dan de video codec versie 9 in mijn WMP?
Edit: Net even gezocht met de search en het lijkt onmogelijk om met WMP 6.4 wmv 9 af te spelen. BAH, ik krijg wat van microsoft.
[ Voor 16% gewijzigd door Unicron op 03-03-2003 20:15 ]