• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Ik heb na veel rondneuzen toch maar besloten dat het waarschijnlijk een iPAQ 3970 gaat worden. Ik had een aantal alternatieven:

- O2 XDA (valt af omdat ik een O2 abbo moet nemen en processer is minder).
- Fujitsu Loox 600 (iets te duur voor hetzelfde als de iPAQ)
- Dell AXIM (tsja... ik twijfel nog steeds)
- iPAQ 3970. Helderheid scherm goed, snelle processor, degelijk apparaat (ik heb geen minpunt kunnen vinden).

Overtuig me om een ander te kiezen >:)

Maar daar geet het even niet om. Ik heb namelijk nog een vraagje over de iPAQ. Daar zit infrarood bij. Op mijn Nokia 8310 heb ik ook infrarood. Kan ik nu gewoon i-netten en mijn mail ophalen? Heeft iemand hoer ervaring mee? Ik zal het waarschijnlijk niet echt veel gebruiken, omdat ik meestal wel bij een computer in de buurt ben, maar het zou toch wel erg handig zijn en ik heb natuurlijk niet altijd een cradle bij me of ben ook niet altijd in de buurt van een wireless network.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Internetten en mailen kan ja. Bedenk alleen wel dat het en zeer langzaam is, helemaal internet, en dat het iPAQ scherm niet bepaald geschikt is voor internet. Er zijn wel bepaalde aangepaste sites, zoals pda.tweakers.net. Mail ophalen zal over het algemeen prima gaan.

Over je pda-keuze: de FS Loox heeft tov de 3970 een voordeel: het CF slot. Verder zijn het allebei prachtige machines :) Ik denk dat je sowieso wel een goede keus maakt.

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Het zal ook niet de bedoeling zijn om er frequent mee te netten. Vooral het mailen zal misschien vaker voorkomen. Ik kan dan in ieder geval headers ophalen en de mails die ik wil hebben binnen laten komen.

Ik wist nog niet dat pda.tweakers.net er was trouwens, dus bedankt voor de tip :*)

Maar zon CF slot heb ik daar echt iets aan :? Ik heb trouwens nog een ander Gadget.. de Fuji FinePix 6900Z. Die heeft alleen SM ipv CF.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
je hebt iets aan een CF slot als je bijv. een camera met CF hebt. Als jouw camera SM gebruikt, tja, daar heb je in zowel de Compaq als de Siemens niks aan ;)

Een voordeel van CF tov SD is dat het goedkoper is en in grotere formaten verkrijgbaar. Een nadeel is dat het iets groter is en meer stroom verbruikt, maar ik denk niet dat dat heel veel zal uitmaken.