Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Internetten en mailen kan ja. Bedenk alleen wel dat het en zeer langzaam is, helemaal internet, en dat het iPAQ scherm niet bepaald geschikt is voor internet. Er zijn wel bepaalde aangepaste sites, zoals pda.tweakers.net. Mail ophalen zal over het algemeen prima gaan.
Over je pda-keuze: de FS Loox heeft tov de 3970 een voordeel: het CF slot. Verder zijn het allebei prachtige machines
Ik denk dat je sowieso wel een goede keus maakt.
Over je pda-keuze: de FS Loox heeft tov de 3970 een voordeel: het CF slot. Verder zijn het allebei prachtige machines
Het zal ook niet de bedoeling zijn om er frequent mee te netten. Vooral het mailen zal misschien vaker voorkomen. Ik kan dan in ieder geval headers ophalen en de mails die ik wil hebben binnen laten komen.
Ik wist nog niet dat pda.tweakers.net er was trouwens, dus bedankt voor de tip
Maar zon CF slot heb ik daar echt iets aan
Ik heb trouwens nog een ander Gadget.. de Fuji FinePix 6900Z. Die heeft alleen SM ipv CF.
Ik wist nog niet dat pda.tweakers.net er was trouwens, dus bedankt voor de tip
Maar zon CF slot heb ik daar echt iets aan
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
je hebt iets aan een CF slot als je bijv. een camera met CF hebt. Als jouw camera SM gebruikt, tja, daar heb je in zowel de Compaq als de Siemens niks aan 
Een voordeel van CF tov SD is dat het goedkoper is en in grotere formaten verkrijgbaar. Een nadeel is dat het iets groter is en meer stroom verbruikt, maar ik denk niet dat dat heel veel zal uitmaken.
Een voordeel van CF tov SD is dat het goedkoper is en in grotere formaten verkrijgbaar. Een nadeel is dat het iets groter is en meer stroom verbruikt, maar ik denk niet dat dat heel veel zal uitmaken.