Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[LCD] onbekend lcd display

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

ik heb vrijdag van mn werk een super oude laptop meegenomen die kapot was... ik wil natuurlijk die lcd display hebbe :)

het gaat hierbij om een IBM type 8533
(386SX)

thuis aangekomen, scherm open gemaakt, lcd display eruit gehaald.

ik kijke... mwah... enigste wat ik kon vinden was dat het een LCD display was van sharp

type is LN64P721
Afbeeldingslocatie: http://members.aol.com/phwimage1/n33sx_01.jpg
totaal geen info over kunnen vinden :(

maar er zit een connector erop met 15 pins. Erbij geschreven TRM

Zou iemand mij kunnen helpen?!

enkele links :
http://www.gruftie.net/ib.../eprmhtml/epr2b/f4834.htm (parts list van de laptop (niet bijzonder)

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 08:15
Voor van die laptop schermpjes aan te sturen heb je zo'n speciale aanstuurkaart nodig, ik ken de naam niet juist (zeker in de search te vinden) maar ze zijn zeer duur

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar daarom wil ik weten wat voor interface connector het is.

Verwijderd

Topicstarter
hmm foutje... het is niet LN64P721 maar een LM64P721

stond verkeerd gedrukt, maar alsnog, alle info is welkom :)

Verwijderd

Zoals The_wave al zegt heb je daar een kaart voor nodig, zonder kaart gaat het je in no way lukken, staat precies in de faq beschreven. Verder zoek es op "Kan ik deze lcd aansluiten?" ofzo, en je ziet telkens terugkomen dat het niet kan, waarnaar het topic dicht gaat. Het type wat je mij geeft vind ik ook weinig over dus ik zou als ik jou was niet verder zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
ja,,, en daarom wil ik de pinouts weten...

niet alle kaarten werken, je heb verschillende types. Als iemand mij kan vertelle wat het voor een interface is... graag...

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37

talin

ES-MA

daar heb ik er ook nog 2 van liggen , kzal zo ff kijken wat voor type .

de ene geeft foutmelding 160o.id. en de andere heb ik voor onderdelen gebruikt .

/bookmaked

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Als je wil... graag :)

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Probeer dit topic eens. zover ik weet konden dit soort schermen hier ook op aangesloten worden hoor. Tis maar een ideetje.

Ik heb zelf nog ergens een IBM 486 loopdoos liggen, kzal eens kijken wat ik ermee kan gaan doen.

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

Topicstarter
ja die had ik ook al zitte te bekijke... zou wel chill zijn als et zou werken :)

ik heb volgens mij al een soortgelijke pinout. niet van de LM64P721 maar van de LM64P722

deze heeft ook 15 pins, maar nog ff w8e wat Sharp terug meelt :)
Pagina: 1