[9500] op kt133a bordje?

Pagina: 1
Acties:

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:13
Op tomshardware.com staat in de VGA-mainstream lijst dat ze de 9500PRO niet aan de praat hebben gekregen op een KT133A board (met Athlon 1000).
Nou heb ik een KT133A board, en wil misschien een 9500PRO aanschaffen (lees echter ook dat je een 300W voeding nodig heb. heb ik niet).

Nou heb ik de illusie dat ze bij Ome Tom echt wel weten wat ze doen. Is dus de combinatie KT133A - 9500Pro een niet-aan-de-praat-krijgende-combinatie?

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Ik heb wel mijn Radeon 9700Pro(Gigabyte maya2) aan de praat gehad op mijn Asus A7V.
En dat is een KT133. Enigste wat je kunt doen is het uit te proberen. Als het niet werkt kun je het terug brengen. Moet je het wel eerst vragen. Want dan heb je de minste problemen.

dam.. het is vroeg man :D

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:13
't is laat!
Bestel meestal via internet; dan kan je t weer terugsturen.
Extra vraagje: wat voor voeding heb je?

• The_Greater
300watt no-name voeding.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Ik denk dat er gewoon compatible problemen zijn bij het merk van de videokaart en het merk moederbord. Dus bijvoorbeeld Club3d radeon kan niet met asus mobo. Verder lijkt het me dat er altijd wel een 9500 pro op zou kunnen.

• The_Greater
En, werkt het al?

Verwijderd

een 9500 non pro was ook geen probleem met een KT133A bord met 300 elcheapo voeding
Pagina: 1