Ik heb een Nokia 7650 en ik wil een wap site bekijken.
Nu is dat opzich geen probleem echter ik heb regelmatig dat ik op een wapsite kom waar ik pure html code te zien krijg ipv de pagina.
Als ik dan deze zelfde pagina met een wap emulator bekijk dan staat er wel een pagina, ook heb ik andere mensen (met een ander mer wap toestel) gevraagd en ook zei krijgen een wap site te zien.
Ik snap er niks van, hoe kan dit?
Voorbeeld, ik ga naar een site en ik krijg dit in mijn scherm te zien:
Terwijl anderen gewoon een wap site zien.
Een voorbeeld, ik ga met mijn Nokia naar deze (wap)site: http://bert.dutchgame.nl/wap/
Ik krijg dus die html code, gebruik ik echter een emulator zie ik een link(die werkt) in mijn scherm.
Ligt dit aan mijn Nokia gsm of is dit een instelling?!?! Ik snap het niet meer
Nu is dat opzich geen probleem echter ik heb regelmatig dat ik op een wapsite kom waar ik pure html code te zien krijg ipv de pagina.
Als ik dan deze zelfde pagina met een wap emulator bekijk dan staat er wel een pagina, ook heb ik andere mensen (met een ander mer wap toestel) gevraagd en ook zei krijgen een wap site te zien.
Ik snap er niks van, hoe kan dit?
Voorbeeld, ik ga naar een site en ik krijg dit in mijn scherm te zien:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 3.2 Final//EN"> <HTML> <HEAD> <TITLE>Index of /wap</TITLE> </HEAD> <BODY> <H1>Index of /wap</H1> <PRE>[img]"/icons/blank.gif"[/img] <A HREF="?N=D">Name</A> <A HREF="?M=A">Last modified</A> <A HREF="?S=A">Size</A> <A HREF="?D=A">Description</A> <HR> [img]"/icons/back.gif"[/img] <A HREF="/">Parent Directory</A> 25-Feb-2003 17:02 - [img]"/icons/unknown.gif"[/img] <A HREF="index.wml">index.wml</A> 23-Feb-2003 20:39 1k </PRE><HR> </BODY></HTML> |
Terwijl anderen gewoon een wap site zien.
Een voorbeeld, ik ga met mijn Nokia naar deze (wap)site: http://bert.dutchgame.nl/wap/
Ik krijg dus die html code, gebruik ik echter een emulator zie ik een link(die werkt) in mijn scherm.
Ligt dit aan mijn Nokia gsm of is dit een instelling?!?! Ik snap het niet meer
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 01:35 ]