Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

(it wasn't me ...)
Iig daardoor wel weer een plekkie gestegen ...
* Zephyer vertikt het echter om al te flushen ...

Dardemoman heeft de hoogste % van Alphen neergezet ... die wil ikke
Erm ...
Stats op dit moment (02/03/2003, 9.54 uur)
1. () 1362453k [ARS]
2. (2) 53990521 [SG]
3. (1) 23998862 DPC
Schuldige :
1. 522919268 TeamCambridgeLabs
2. 471064644 CambridgeCowEater
* Zephyer krijgt de koude rillingen ... nee toch he !?

[ Voor 55% gewijzigd door Zephyer op 02-03-2003 09:56 . Reden: Edit ... ]
Verwijderd
http://arstechnica.infopo...2097561&m=9940906035&p=23Zephyer schreef op 02 March 2003 @ 09:52:
Stats op dit moment (02/03/2003, 9.54 uur)
1. () 1362453k [ARS]
2. (2) 53990521 [SG]
3. (1) 23998862 DPC
Schuldige :
1. 522919268 TeamCambridgeLabs
2. 471064644 CambridgeCowEater
* Zephyer krijgt de koude rillingen ... nee toch he !?![]()
![]()
? gewoon de win32Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 10:14:
Hmm heeft er iemand een goede NT 4 optimized client. ?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
In verhouding met een Athlon loopt hij zo traag.
En met mijn optimized client onder win XP gaat het tig x zo snel.
Alleen die wil niet draaien onder NT 4. <krabbel op hoofd>
Verwijderd
http://www.anacreon.org/MuonW32Athlon.exeVerwijderd schreef op 02 March 2003 @ 11:37:
Windows XP optimized client? Waar kan ik die vinden?
Je moet wel met de hand de priority instellen, en de eerste maal de results.sav wissen.
En hij doet geen autosend
Verwijderd
ThanksVerwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 11:47:
[...]
http://www.anacreon.org/MuonW32Athlon.exe
Je moet wel met de hand de priority instellen, en de eerste maal de results.sav wissen.
Dank .. ga deze zo ff testenVerwijderd schreef op 02 March 2003 @ 11:47:
[...]
http://www.anacreon.org/MuonW32Athlon.exe
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
Euh ja, maar dan gecompileerd voor Win XPinquestos schreef op 02 March 2003 @ 18:15:
Uhm, was ik die optimized-athlon-client aan 't testen, sluit ie meteen af. Zie ik daar iets van linux nogwat staan. Is 't niet toevallig een linux-client???
Verwijderd
Ik zet hem altijd op mijn 2e monitor. (Die staat toch uit)Ingmar schreef op 02 maart 2003 @ 15:56:
ik ben hem nu ook aan het testen en hij lijkt wreed snel, maar ff een (n00b?) vraag... hoe kun je dat ding hiden?
Verwijderd

Heb net nieuw pctje gemaakt met xp2500+ en soltek mobo gaat as een speer dus laat het maar zo
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
En bij mij lijkt ie ook alleen maar 00.000000 results uit te poepen met 0.00000 particles. In de results.txt staat iets anders, maar ik vertrouw dit zooitjes dit. Jammer, want hij leek wel degelijk een stuk sneller in de consoleJe moet wel met de hand de priority instellen

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
In de config.txtIngmar schreef op 04 maart 2003 @ 11:52:
Kun je niet 2 aparte threads runnen (voor elke proc 1) in 2 folders? (bijv muon1 en muon2)? Volgens mij was dat wel een optie (weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb).
Threads: 1
veranderen in:
Threads: 2
(was alles maar zo simpel)
ja dat wist ik welDukeBox schreef op 04 March 2003 @ 12:43:
[...]
In de config.txt
Threads: 1
veranderen in:
Threads: 2
(was alles maar zo simpel)
maar een optimized client zoek ik
Maximum effort - Deadpool
Heb je wel de eerste autosavresults.sav weggegooid? als je dat niet doet werkt ie niet goed. wellicht dat daardoor je results.txt vern#%kt is?Zephyer schreef op 04 maart 2003 @ 13:41:
Hmmm .. die W32 (eerder vernoemd in deze thread) ...
Getest... echter de results.txt raakt corrupt ... het lijk wel als of hij deze niet goed weg schrijft![]()
waarin raakt ie corrupt? in muon monitor? dat klopt achter elk result zet hij een vraagtreken achter het result (waar je de naam van de maker kwijt kan).Zephyer schreef op 04 March 2003 @ 13:41:
Hmmm .. die W32 (eerder vernoemd in deze thread) ...
Getest... echter de results.txt raakt corrupt ... het lijk wel als of hij deze niet goed weg schrijft![]()
hierdoor denkt muonmonitor dat ie corrupt is.
echt als je zelf gaat kijken zie je wel dat het goed is
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
[ Voor 24% gewijzigd door DukeBox op 05-03-2003 12:54 . Reden: url's toegevoegd ]
Verwijderd
Oh... nee die in de config werkt niet.Ingmar schreef op 05 maart 2003 @ 11:03:
Iemand een oplossing voor de piority van deze client? Ik ben wel happy met de resultaten, maar mijn pc wordt er zo traag van als dikke stront in een trechter. of ik de priority nou instel op normal/low/background.... maakt niets uit. (overdag draait nu de snelle client, dan ben ik toch niet thuis, maar 's avonds draai ik toch maar de originele, wil wel een beetje fastoenlijk kunnen werken)
Even de task manager opstarten en daar de prio instellen !!
Verwijderd
Ja was ik vergeten te zeggen.DukeBox schreef op 05 maart 2003 @ 12:49:
Met batch32 kan je prio's opgeven bij het opstarten. Als ie als service is geinstalleerd kun je dat instellen met bijv. firedeamon. Je kan ook met de hand natuurlijk de prio lager zetten (winnt/2k/xp) in taskmanager.
De prio module kon ik niet compileren, dus de settings zijn Moot.
Het moet dus via de taskmanager.
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 17:59:
[...]
Ja was ik vergeten te zeggen.
De prio module kon ik niet compileren, dus de settings zijn Moot.
Het moet dus via de taskmanager.![]()
Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...
Verwijderd
-------------------------------------------------------------------------------------------------------Fiets schreef op 06 March 2003 @ 23:44:
Hij crasht hier trouwens weleens die optimized client... das toch sund als men pc de hele dag niks doet... dan maar beide tegelijk :-D
hier gebeurt dat ook wel ,maar dan op de athlon 800 .
hij maakt er een paar (bijna 4 results) en dan is het mis .
ben nu bezig met 4de poging .
De amd xp ,s doen het meer dan uitstekend ,Kan het aanbevelen kijk maar onze score is echt omhoog gegaan sinds nieuwe client.
De xp1600+ doet net zoveel als mijn barton 2500@2800 . Heb ook een duron ff erop draaien maar weet het resultaat nog niet v die
Kom op we moeten die tijdelijke nummer 1 toch even verwijderen v dat plekkie
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)