Geforce4 MX werkt niet in Compaq Presario?

Pagina: 1
Acties:

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 06:49

MankE NeliZ

Geen matches

Topicstarter
Een vriend van me heeft een Compaq Presario 5000 series met een Athlon 1000 Mhz proc en WinXP. Hij was zijn 32mb videokaartje zat en we hebben dus vanmiddag een GeForce4 MX met 64mb gehaald (Leadtek 170T).

Na de videokaart in het AGP slot gestopt te hebben kwamen we tot de conclusie dat ie het niet deed - geen errors, geen bliepjes maar ook geen beeld :( - de computer start netjes op alleen het beeld blijft zwart.

Ik heb de videokaart net op mijn PC gebprobeerd en hier doet ie het gewoon.

Iemand een idee? Misschien BIOS upgrade voor het moederboard? Of kan je geen videokaarten upgraden bij Compaq?

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-08 08:02

melvie

Retro Icon

Ik heb hetzelfde probleem gehad, het ging over toen ik er een krachtigere voeding in had gedaan, van 250 watt naar 350 klinkt raar maar het werkte wel... vergelijk jullie voedingen eens

Verwijderd

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03)

Onder "Mijn PC boot niet met mijn nieuwe videokaart..."

Staan zeer veel tips.

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 06:49

MankE NeliZ

Geen matches

Topicstarter
Bedankt mensen....we gaan morgen even experimenteren

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Verwijderd

ha die probleem heb ik ook alleen met een PCI Geforce4 MX440 64 mb en ik heb precies de zelfde geen errors nix alleen zwart beeldje :( Ik heb zelf een onboard video kaart erin zitten dus die moet eigenlijk uitgeschakeld worden alleen ben ik er nog niet achtergekome hoe ik dat doe. Maar als jij geen onboard kaart heb of wel moet je um eerst proberen uitschakelen en dan proberen... En dan hoop ik dat de mijne ut ook weer doet binnekort :(

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Jumpertje op moederbord om onboard uit te schakelen?? is er iets te zien in de bios? init on agp first o.i.d?

Check je moboboekje/compaq service manual of bel ze op :)
Pagina: 1