Toon posts:

SVEC WLUSB 11Mbps Wireless LAN USB Adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij willen thuis een klein wireless netwerkje opzetten tussen 2 compu's dus gewoon adhoc. Omdat het echter alleen voor gebruik binnen ons huis is (1 verdieping hoger) wilden we er niet zo veel aan besteden. Nou leek deze ons wel mooi gezien de enorm lage prijs (€45,-). Gezien het echter zo'n cheapo-merk is ben ik toch een beetje skeptisch en zou ik graag willen weten of iemand anders hier nog ervaring mee heeft, heb de search namelijk al geprobeerd, maar kan er niet echt veel over vinden.

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar dat apparaat.
Er is trouwens ook een el cheapo Benq usb wireless lan adapter die ongeveer even duur is.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik ben nu met eentje aan het rommelen, icm met een Access Point ook van SVEC.
Om de duidelijke handleiding en de taal/spelling hoef je dit iig niet te kopen .... :/

Wanneer je 2 USB adapters gebruikt, zonder access point, haalt hij maar een paar meter hemelsbreed.
Dus een plafond gaat misschien nét. Maar het is zeker niet aan te raden.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dat is best wel...kut. Bedankt in ieder geval, denk dat ik dan maar 's wat verder ga zoeken.

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 14:04

SED

dreeke schreef op 07 maart 2003 @ 15:14:
Ik ben nu met eentje aan het rommelen, icm met een Access Point ook van SVEC.
Om de duidelijke handleiding en de taal/spelling hoef je dit iig niet te kopen .... :/

Wanneer je 2 USB adapters gebruikt, zonder access point, haalt hij maar een paar meter hemelsbreed.
Dus een plafond gaat misschien nét. Maar het is zeker niet aan te raden.
Dat is kletskoek.
Twee goede USB adapters henneb in huis een verbinding tot een meter of 30 afhankelijk val veel/weinig betonwapening.
Voor een ad-hoc netwerk heb je geen accesspoint nodig.

De vermogens van een accesspoint en een adapter zijn meestal hetzelfde.

Copyright and left by SED...