Wat is een leuke flightsim demo?

Pagina: 1
Acties:

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een leuke flightsim-demo om iemand een tijdje bezig mee te houden.

Via Google heb ik er een hele partij gevonden, ([google=flightsim demo], maar ik weet niet welke er goed is, en ik heb te weinig tijd om ze allemaal te gaan downloaden/proberen.

Ik heb hier al een demo van European Air War, maar daarvan is het menu een beetje brak (vaag scherm, alleen de rechterhelft is goed, bij de rest vage kleuren en de cursor blijft 'plakken') en na 7 minuten vliegen is het over met de pret.

Ik ben dus op zoek naar een mooie flightsim die goed zonder joystick te vliegen is, (heb ik niet, 2 toetsenborden en 2 muizen is het enige wat ik heb (1 set aan de ps/2, 1 aan de USB, EAW doet het niet met het USB-toetsenbord, en de USB-muis doet het niet in DOS)) en die mij niet na 7 minuten terug naar Windows schopt.

Het liefst een combat-flightsim, omdat daar wat actie in zit.
Maar wel eenvoudig, bij b.v. EAW die ik nu heb zijn er alleen maar machinegeweren, en die zijn met de spatiebalk te vuren, en gelijk 'instant action', zodat je niet op zoek hoeft te gaan naar 'prooi', bij EAW zit je er gelijk al achter.

Ik heb hier een PIII850, met Windows98SE, het moet daar wel lekker op lopen. (alleen de flightsimbenchmark in 3dMark2003 deed het, 1 à 2 fps :X, totaalscore 55 3dMarks, niet zo best dus)

Ik ben dus niet op zoek naar illegale zooi, en niet te grote demo's, 1 missie met 1 toestel kan al leuk zijn.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:15
F22 Lightning 2

Al een oudje maar speelt lekker vind ik. Controls zijn niet te ingewikkeld en de graphics zijn redelijk.

(voldoet aan al je gestelde eisen :P )

[ Voor 15% gewijzigd door NitroX infinity op 01-03-2003 21:26 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een niet te moeilijke flight-sim, een beetje arcade vind ik niet erg, zowel combat als 'gewoon' vliegen vind ik wel leuk, ik heb ongeveer dezelde eisen als Resistor alleen dan Win2k, 512 MB SD-RAM en een :r Duron 950 en de grootte van de demo maakt me niet zoveel uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 21:35 ]

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Probeer IL-2 Sturmovik eens. Beste WWII Flightsim van dit moment. http://www.google.nl/sear...mo&btnG=Google+zoeken&lr=

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Idd, met de IL2 Sturmovik demo heb ik ook veel plezier gehad... totdat het spel uitkwam ;)

🖥️ | 🚗

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Uhm, de 146MB van de IL2 Sturmovik demo is iets te groot om te downloaden, en na 2 dagen weer te deleten.

-edit-
oh ja, voor Liquid_Lizard natuurlijk, PII 300Mhz - 64 MB RAM als minimum

[ Voor 29% gewijzigd door Resistor op 01-03-2003 21:50 ]

Verwijderd

een ECHTE sim is X-Plane...
als je daarmee fatsoenlijk kan vliegen ben je wel ff bezig, is zo'n beetje de meest accurate flight-sim.

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 21:49:
een ECHTE sim is X-Plane...
als je daarmee fatsoenlijk kan vliegen ben je wel ff bezig, is zo'n beetje de meest accurate flight-sim.
Het is niet om te leren, maar om een middagje iemand bezig te houden. Ik hou niet zo van games, en ik ben er ook niet echt goed in (geen geduld)

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik hoop dat er van lock-on snel een demo komt. Aan de filmpjes en screens te zien wordt dit echt een topper. zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/383130

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Ik kon F22 Lightning 2 niet vinden, dan maar F22 Lightning 3:

Wat een baggerspel, op mijn computer loopt het voor geen meter (heb 800x600 genomen, kan ook 640x480, poging), je hebt er een joystick voor nodig, controls zijn lastig, en maar 1 missie (atoombommetje gooien, meteen na het opstijgen ben ik er al mee opgehouden).

Jammer, heb ook maar Crimson Skies gedownload, ik heb in een review gelezen dat het simpel is, ga ik dat maar proberen.

-edit-
Hmm, na install moet ik eigenlijk rebooten, maar ik ben toch de IL2 Sturmovik demo aan het downloaden, en dat gaat trááág.
Jullie horen het wel als ik Crimson Skies 'gereviewed' heb.

[ Voor 20% gewijzigd door Resistor op 01-03-2003 22:07 ]

Verwijderd

Crimson Skies is niet echt een flightsim, je speelt met een soort van aparte propellervliegtuigen in een alternatief verleden, je maakt dan deel uit van een soort piratengroepering waarvoor je allemaal missies moet doen, zwaar arcade dus, niet wat ik zoek, maar wel leuk ;)

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:07
Ik heb eens een spel gehad genaamd A11 Cuba ofzo.. De naam weet ik niet precies meer maar 't was wel een leuk spel :)

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 22:09:
Crimson Skies is niet echt een flightsim, je speelt met een soort van aparte propellervliegtuigen in een alternatief verleden, je maakt dan deel uit van een soort piratengroepering waarvoor je allemaal missies moet doen, zwaar arcade dus, niet wat ik zoek, maar wel leuk ;)
Ja, het ziet er wel aardig uit, maar het is niet echt mijn smaak, zwaar irritant eigenlijk. De hele tijd het commentaar van je 'wingmates' en muziek als er actie is, brrr.

Ik ben echt dat European Air War gewend, de enige geluiden die je daar hoort zijn de motor, de machinegeweren, de inslaande kogels van je tegenstanders in je kist, en de motoren van de andere vliegtuigen als je er dicht in de buurt zit. (en als je motor afslaat hoor je dat ook). Daar komen nog het geluid van de crash, en de banden als je goed aan de grond komt nog bij en dan heb je alle geluiden gehad.
de aarde is plat, het is een zeldzaamheid als je een gebouw ziet, en het vliegt makkelijk.

Ik hoef geen verhaal, ik wil gewoon simpel vliegen en knallen.

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-01 00:12

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

IL-2 Sturmovik is inderdaad de beste WW2 Flightsim die er is imo :) :9
Demo is een beetje groot, maar dan heb je ook wat :) Alleen zal het best moeilijk worden zonder joystick..
Voor plaatjes en info : Het grote IL2 Sturmovik topic (+Forgotten Battles) deel 2

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Ik heb dat IL2 Sturmovik topic een beetje doorgelezen, maar hoe zit het met de systeemeisen, de plaatjes zijn er wel erg :)~ uit, en die minimumeisen zullen wel 'net speelbaar met alles op het laagste niveau' zijn.
M.a.w. is het te spelen in 800x600, 16bit (moet er nog wel een beetje uitzien) op een PIII met een GeForce(1) DDR?

Ik heb maar een simpel computertje hoor ;)
(ik klikte op 'download', en klikte gelijk maar alle andere vensters weg, heb d

Pagina: 1