Toon posts:

counter-strike zelfde poort?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
yo,

Ik heb counter-strike gekocht en mijn mroer wil het nu ook spelen, er zaten 2 keys bij dus als het goed is moet ie het dan doen maar wat blijkt het werkt niet we kunnen niet tegelijk on-line cs'en en ook niet in dezelfde server. over lan gaat wel. Ik denk dat het aan de poort licht want we connecten allebei via dezelfde poort. Maar hoe verander ik de poort? Mijn router is van draytek!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Als het goed is kan het niet aan je router liggen. Ik speel zelf soms ook op 2 pc`s tegelijk cs op een server.

Maar wat de foutmelding precies?

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan gewoon niet connecten als ik het probeer geeft hij time-out aan!
En als ik connect dan krijgt mijn broer een connection problem!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

hier Geen counterstrike meer? al gekeken?

[ Voor 66% gewijzigd door NvE op 01-03-2003 21:16 ]

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
\nee nog niet gekeken maar dat is het niet want mijn vrienden kunnen wel gewoon counter-striken en mijn broer ook maar zo gauw als ik ook wil gaan cs'en werkt het niet!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Kan wel 1 iemand tegelijk csen?

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
1 iemand tegelijk hoe bedoel je mijn broer kan wel alleen cs'en jah mar als ik ook wil gaan cs'en dan lukt het niet niet in dezelfde server en ook niet in een anderen server!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Wat voor internet heb je? Heb je lag als 1 iemand speelt? Of het je kazaa ofzo aanstaan?

Heb je verder je search gebruikt?

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen kazaa aan staan d0h en heb geen lag nee!
search gebruikt?

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/topbar_uit.gif
boven aan de pagina...

ja de search

[ Voor 19% gewijzigd door NvE op 01-03-2003 21:31 ]

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
staat nix interesants bij!

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 21:37 ]

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 16:21
geef eens meer info, de routerspecs, hebben jullie allebei ander ip? gebruiken jullie wel allebei andere cdkey?

Verwijderd

Topicstarter
Jah zoals ik alzei gebruiken we allebei een anderen cdkey we hebben hem legaal in de win kel gekocht een anders gaf hij wel een error aan van invalid cdkey en we hebben hetzelfde ip jah!!!!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Zoals ik al eerder gevraagt heb watvoor internet heb je (snelheid, provider)?

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
Heb kabel mijn provider is @home!

Verwijderd

Topicstarter
en dan?

Edit by M@NIC: kick voor 24 uur is not done, zie de FAQ.
En laat het aub niet weer gebeuren :)

[ Voor 90% gewijzigd door M@NIC op 02-03-2003 13:42 ]

Verwijderd

en hoe ziet je netwerk er uit? kunnen jullie wel tegelijk serven? kan je nog wel andere games online spelen als hij aan het CSen is? en als jij aan het CSen bent, wat voor'n foutmelding krijgt hij dan? en wat vriendelijker mag ook wel ;)

Verwijderd

Topicstarter
Oh srry nou als ik wil cs'en dan geeft hij gewopon aan dat de server time-out is en dat geeft hij in elke server aan en we connecten via dezelfde poort dus moeten we allebei via een andere poort connecten lijkt mij maar hoe?

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Dat via de andere poort kan niet (bij mij ook niet). Maar ik denk echt dat het aan je internet ligt...Als ik een time-out kreeg is of WON weer eens plat of ik ben aan het downloaden. Zelfde met de melding die degene krijgt als de tweede wil joinen. Die krijg je alleen als je (bijna) geen connectie meer hebt, krijg ik ook als ik download....

Ja doe maar.

Verwijderd

gewoon via de zelfde poort zou prima moeten werken... probeer eens wat te pingen als je broertje aan het CSen is, bijv. www.microsoft.com ofzow... als je verbinding zuigt kan dat best timeouts geven...

• MissingDog
  • Niet online
Ik heb hier nogsteeds geen informatie gezien over het type router, wel het merk etc....

Maar als ik dit zo lees, dan lijkt het op zo'n edimax broadband router, daarin zit een 'privileged applications' optie oid, als je daar een applicatie specificeerd met de betreffende poorten, voor bijvoorbeeld een game of P2P client, dan kan er maar 1 machine achter de router tegelijk gebruik maken van deze service.

[ Voor 5% gewijzigd door MissingDog op 02-03-2003 13:15 ]

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-02 12:43
MissingDog schreef op 02 maart 2003 @ 13:14:
Ik heb hier nogsteeds geen informatie gezien over het type router, wel het merk etc....

Maar als ik dit zo lees, dan lijkt het op zo'n edimax broadband router, daarin zit een 'privileged applications' optie oid, als je daar een applicatie specificeerd met de betreffende poorten, voor bijvoorbeeld een game of P2P client, dan kan er maar 1 machine achter de router tegelijk gebruik maken van deze service.
Ongetwijfeld. Ik heb geen Edimax (NetGear), en kan wél met 2 man tegelijkertijd CS'en?

TS: Kan je wel in je eentje (*dus je broer het huis uit schoppen* >:) ) CS'en?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Hij kan in zijn 1tje csen......lees de draad door....

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
Jah maar wat moet ik nu doen als ik ping is de verbinding wel gewoon goed!
typer router is vigor 2200E zie www.draytek.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het allemaal heel vreemd kan iemand mijn alsjeblieft helpen?
*snik snik snik snik snik snik*

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik loop me kapot te denken...Ik weet het niet....

Ja doe maar.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
Als jij vervelend gaat doen, gaan wij ook vervelend doen. Ik geloof dat M@NIC vrij duidelijk was met het niet kicken binnen 24 uur. :{

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
o SORRY!

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 16:34 ]

• DiedX
NvE schreef op 02 March 2003 @ 13:34:
Hij kan in zijn 1tje csen......lees de draad door....
Hey, relax. Ik probeer ook alleen maar te helpen, en wil verifieren of dat niet gaat.

Wat ik me afvraag: heeft de TS uberhaupt poorten doorgezet?

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Sorry ben vandaag een beetje pissig....

Als het goed is hoeft hij geen poorten open te zetten. Maar als het moet welke poorten moeten dat dan zijn? Dat is ook zijn vraag...

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
JUist en dat is mijn vraag!

• DiedX
Vind het redelijk vaag. Als je je routertje eens naar standaardinstellingen terugzet? Volgens de FAQ (http://www.draytek.nl/router/v2x00.php?show=faq) moet het gewoon werken.

Ik weet niet. Ik kan me niet ontrekken aan het idee dat je toch met poorten hebt zitten spelen (niet erg, dat zou ik zelf ook doen nl)

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

probeer 27015 of 27005 eens

ik ging net csen en er stond dat ik verbinding maakte van **.***.***.**:27005

de * slaan op mijn ip (DOM), en dan ga ik natuurlijk niet vertellen.... O-)

[ Voor 3% gewijzigd door NvE op 03-03-2003 02:46 ]

Ja doe maar.

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

DiedX schreef op 02 March 2003 @ 20:48:
Vind het redelijk vaag. Als je je routertje eens naar standaardinstellingen terugzet? Volgens de FAQ (http://www.draytek.nl/router/v2x00.php?show=faq) moet het gewoon werken.

Ik weet niet. Ik kan me niet ontrekken aan het idee dat je toch met poorten hebt zitten spelen (niet erg, dat zou ik zelf ook doen nl)
Ik heb op een site weleens giezien dat HL ook poorten had....Ik weet alleen niet meer welke :X

Ja doe maar.

• DiedX
NvE schreef op 02 March 2003 @ 20:52:
[...]

Ik heb op een site weleens giezien dat HL ook poorten had....Ik weet alleen niet meer welke :X
Oeh. 3 seconden googlen.

http://www.google.com/sea...UTF-8&q=halflife+%2B+port

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik nu doen dan?
Heb niet met de poortenm zitten spelen hoor!
Nu kunnen we wel allebei cs'en in een andere server maar niet in dezelfde maar als we allebei in een anderen server zitten hebben we een ping van 400 en zware LAg!
We hebben het zelfde ip-adres!

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 22:34 ]

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Dan ligt het echt aan je internet verbinding...

[ Voor 68% gewijzigd door NvE op 02-03-2003 23:54 . Reden: ik ben (soms) dom ]

Ja doe maar.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:19

ThaHandy

Discovery Channel

wat werkt niet
kan je niet connecten
kan je niet authen
start CS wel op?

en niet kutten met de 2200E ;)
die staar wel goed (dr hoeft nix geforward worden)
ikke @home met 220e en zelfs met 3 pc's csen @ internet werkt gewoon :)

[ Voor 59% gewijzigd door ThaHandy op 03-03-2003 00:00 ]

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik heb ff rond gevraagt en een vriend van mij kan ook niet met 2 pc`s op 1 server..Met z`n 2en lukt ook niet, te hoge ping...

Dus ik denk niet dat het gaat lukken...

Ja doe maar.

• MissingDog
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 13:46:
Jah maar wat moet ik nu doen als ik ping is de verbinding wel gewoon goed!
typer router is vigor 2200E zie www.draytek.nl
Als je ergens poorten ingesteld hebt in de waan dat het 'moest', kijk wat er gebeurt als je deze instellingen eruit gooit (wat betreft CS dan).

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-02 20:22
Heb effe vluchtig door het topic gespit....

Staat NAT aan?

Heb je CS de cs porten geforward naar 1 intern IP ?

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

De TS kan al met 2 personen tegelijk csen (geloof ik), maar te hoge ping...

Ja doe maar.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:58

Valkyre

Kitesurf FTW!

NvE schreef op 02 maart 2003 @ 20:49:
probeer 27015 of 27005 eens

ik ging net csen en er stond dat ik verbinding maakte van **.***.***.**:27005

de * slaan op mijn ping, en dan ga ik natuurlijk niet vertellen.... O-)
offtopic:
dat getal is niet je ping }:O maar je IP B)

iRacing Profiel

• Novah
  • Laatst online: 13-02 22:55
Hehe, ik ken het probleem, ik weet waardoor het komt. Hou maar op met zoeken van waar dan ook. Ik had dit probleem ook, ik zal mijn topic er eens bijzoeken.

Gamen + Vigor2200e met meerdere pcs

Ik heb er toen over gebeld met DrayTek en in de nieuwe firmware is alles gefixt. Het was volgensmij toen met firmware 2.0 ofzo.

Ik gebruik nu v2.3, daarmee was alles gefixt, die downloaden, dat programma draaien en klaar is kees, ik weet bijna zeker dat het daar aan ligt. :)

Toevoeging:
http://www.tweakers.net/meuktracker/product/23433 (check daar de laatste (2.3)[quote]Fixed problems:
Fixed on-line game "half-life" pass-through NAT problems.[/quote]Tadaaa, dat stond in de changelist. :)

En nu zie ik net dat de FTP van DrayTek down is, daarom heb ik hem voor je gemirrored.
Hier kan je hem downloaden:
http://home.planet.nl/~pi...2200e_upgradetool-2.3.zip

Er zitten 2 files in, RTSetup.exe = RouterTools, die moet je gebruiken om te upgraden en de firmware 2.3 file, die moet je dan slecteren in router tools.

Alle files zijn freeware dus ik schend geen copyrightwetten als het goed is. Op de site van DrayTek staat het stap voor stap als het zo niet lukt maar dat lijkt me sterk. Veel succes en veel gaming plezier :)

[ Voor 45% gewijzigd door Novah op 03-03-2003 01:31 ]

• Graham
Novah schreef op 03 March 2003 @ 01:15
Fixed problems:
Fixed on-line game "half-life" pass-through NAT problems.
Toch een NAT probleem dus ;)

The search had dus wel gewoon voldoende moeten zijn :9

[ Voor 52% gewijzigd door Graham op 03-03-2003 07:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thanx ga het meteen proberen!
Maar wat bedoelen jullie met NAt probleem?
Waar staat Nat voor?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 11:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke heb het nu geinstalleert op mijn pc maar niet op de pc van mijn broer en ik zat in een server en toen hij er bij kwam ging het mis. Ik kreeg een connection problem dus het werkte niet moet hij het misschien ook installerren? Volgens mij niet he?
Ik zie 2 bestanden jah die ene heb ik geinstalleert en wat moet ik met die andere doen: die andere is een rst bestand genaamd: v2k0230.RST wat moet ik daar mee doen dat setup bestand heb ik geïnstallert! |:(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 11:30 ]

• Graham
Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 11:06:
Thanx ga het meteen proberen!
Maar wat bedoelen jullie met NAt probleem?
Waar staat Nat voor?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/7#7

Begin bij het Er is ook nog een andere variant die je ... stuk.
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 11:22:
Oke heb het nu geinstalleert op mijn pc maar niet op de pc van mijn broer en ik zat in een server en toen hij er bij kwam ging het mis. Ik kreeg een connection problem dus het werkte niet moet hij het misschien ook installerren? Volgens mij niet he?
Ik zie 2 bestanden jah die ene heb ik geinstalleert en wat moet ik met die andere doen: die andere is een rst bestand genaamd: v2k0230.RST wat moet ik daar mee doen dat setup bestand heb ik geïnstallert! |:(
Installeren op je PC ???

Volgens mij is het firmware voor je router, dus eerst uitpakken op je pc dan met behulp van je browser naar router-webinterface dan ergens firmware update zoeken en dan naar je .rst file (lijkt me je firmware file) browsen dan load je hem up naar je router en dan moet je router waarschijnlijk effe reboten om de nieuwe firmware te loaden.

BTW ik heb een CPX router dus het is niet precies zoals jou maar in grote lijnen zou het hetzelfde moeten gaan...

Verwijderd

Topicstarter
IK SNAP HET NIET MET BEHUP VAN JE BROWSER NAAR FIRMAWARE UPDATES?

• Graham
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 12:25:
IK SNAP HET NIET MET BEHUP VAN JE BROWSER NAAR FIRMAWARE UPDATES?
Je hoeft niet te roepen hoor, 'we' horen je zonder caps ook wel...

Je hebt toch een browser interface om je router te bedienen/instelling te wijzigen?

Nou met die interface moet je dus inloggen op je router etc etc dan kan je erg bij de instellingen je firmware updaten....

* Graham kijkt op de draytek site en ziet het menu....

In het Setup Main Menu onder System Management klik je op Firmware Upgrade (TFTP Server) oid...

Dan... krijg je een window met de info over je huidige versie firmware en kun je OK klikken en dan volg je de stappen...

Zie nu dat je idd een proggie moet hebben om het te installeren maar volg de stappen en ik denk dat het dan wel goed gaat

[ Voor 28% gewijzigd door Graham op 03-03-2003 12:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
als ik op ok klik krijg ik niets meer dan dit te zien : TFTP server is running. Please execute a Firmware Upgrade Utility software to upgrade router's firmware. This server will be closed by itself when the firmware upgrading finished.

• Graham
Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 13:10:
als ik op ok klik krijg ik niets meer dan dit te zien : TFTP server is running. Please execute a Firmware Upgrade Utility software to upgrade router's firmware. This server will be closed by itself when the firmware upgrading finished.
Je moet echt wat beter gaan lezen en meer zelf uitproberen maar goed... :/

Loop hier eens door heen (naar beneden scrollen)

Verwijderd

Topicstarter
HEb ik gedaan maazr bij browse heb ik dit ingevuld : ftp://bobvandenbroeck:the...bers.lycos.nl/RTSetup.exe
Volgens mij is dit neit goed als ik dan op oke druk dan geeft hij een error aan met fail?

• Graham
Welke versie Draytek router heb je ? Lees het net op Pag. 2

Ga naar ftp://ftp.draytek.nl/VIGOR2200/RELEASE/2.3.1/

Dan in Tools download je de RTSetup23.exe dan ga je terug naar ftp://ftp.draytek.nl/VIGOR2200/RELEASE/2.3.1/ en ga je naar firmware download beide bestanden...

Installeer het proggie RTSetup23.exe en run het...

Ga mbv je browser naar je router en doe het gene wat ik een paar post hierboven zei.

Dan moet effe verder kijken, weer hier ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Graham op 03-03-2003 13:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
2.1

• Graham
Dus dit doe je:
  1. Klik op Firmware Upgrade (TFTP Server) om het volgende scherm te openen
  2. Klik op “OK” om de router klaar te zetten voor het opwaarderen.
  3. (Windows) Klik op Start > Programs > Router Tools > Firmware Upgrade Utility om de Firmware Upgrade Utility te starten. Dit proggie dus RTSetup23.exe
  4. Achter Router IP (Windows) of Host (Macintosh) veld het IP-adres van de router invullen (Standaard 192.168.1.1).
  5. Klik op “Browse” om het nieuwe firmware bestand te selecteren, Kies (open) en klik op "Openen" op "Open".
  6. Klik na de selectie op “Upgrade” (Windows) of “Send” (Macintosh) om te starten.
  7. Druk op OK (De status wordt getoond in de voortgangsbalk).
  8. Wacht tot de ACT en naastliggende LED stoppen met samen knipperen en de ACT LED weer alleen is gaan knipperen. Dan is de router klaar en herstart.

[ Voor 5% gewijzigd door Graham op 03-03-2003 13:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt alleen als ik op send wil drukken geeft hij time-out aan?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 14:00 ]

• Novah
Hmmm het is vrijwel onmogelijk dit fout te doen maargoed, ik zal wel even een uitgebreide guide maken voor beginners omdat ik toch in een goede stemming ben dan :P

Hoe upgrade je firmware voor beginners (DrayTek 2200e) versie 1.0

• Contact je router via je internet browser en klik door naar Firmware upgrade:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/01.jpg

• Daar staat de uitleg in het engels, klik door via ok:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/02.jpg

• Zodra je dit scherm dan dus ziet kan je verder met het volgende plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/03.jpg

• Start router tools (de instal zit in de zip, hij staat gewoon in je startmenu:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/04.jpg

• Je krijgt nu dit scherm, selecteer browse:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/05.jpg

• Selecteer hier de .RST file, die in de zip zat (V2K20230.RST), let op dat je bij bestandstypen dus *.* moet selecteren om alle files te zien
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/06.jpg

• Klaar is kees, nu klik je op send, vervolgens als de router klaar is gaat hij opnieuw opstarten.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/07.jpg

Tip:
Sla de instellingen even op in een textbestand, gewoon via copy-paste omdat je ze zo allemaal opnieuw moet invullen.

Na het rebooten van de router (gaat automatisch dus) moet je even de instellingen weer opnieuw instellen, dan is kees klaar.

Als het nu NOG niet lukt.... kan je beter een andere hobby zoeken (:P) of even iemand vragen of hij het voor je kan doen.

• Graham
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 13:58:
Het is gelukt alleen als ik op send wil drukken geeft hij time-out aan?
Wanneer geeft hij deze melding?

Nadat of tijdens je de firmware upload?

Geeft hij wel het window met Upgraded Complete?

_/-\o_ Novah, mooie How-To :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Graham op 03-03-2003 14:23 ]

• ThaHandy
  • Laatst online: 16:19

ThaHandy

Discovery Channel

ik heb 2.1a en werktgewoon :?
btw probeel dit tftp progje eens, hiermee heb ik mijne nar 2.1a geupgraded (scheelt weer draytek rommel ;) )

tftpd32

[ Voor 20% gewijzigd door ThaHandy op 03-03-2003 14:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt nog steeds niet hij geeft nog steeds onderaan in die grijze balk time-out aan!

• Graham
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 15:27:
Het lukt nog steeds niet hij geeft nog steeds onderaan in die grijze balk time-out aan!
Krijg je dat in dit scherm.... (onderaan bij gereed)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/03.jpg

Of in het programma waar je je firmware mee moet uploaden ?

[ Voor 5% gewijzigd door Graham op 03-03-2003 15:31 ]

Verwijderd

Ik had een soortgelijk probleem met Quake3 en een Vigor router. 1 player no problem, 2 of meer en hangen. Bij dit soort spellen (alla quake, wolvenstein) kan je de zgn client port instellen. Mijn Quake3 probleem kon ik oplossen met behulp van deze site: http://www.practicallynet.../gaming_help_pg2.htm#Tip6
Ik denk dat je voor CS ook de client port moet instellen. Dus ff zoeken nog ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hij gaf time-out aan bij het uppen van de router!

Verwijderd

misschien moet je je timeout dan wat ruimer instellen.... maar als ie niet binnen 1 seconde conectie heeft met je router zal er waarschijnlijk wel wat anders mis zijn...

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Nu is het toch eigelijk een probleem met router geworden......dus hoort dit niet meer in SPV

toch?

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
Ook al maak ik van time-out 9 sec. dan staat er working en na 9 sec. time-out!

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 16:02 ]

• Graham
Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 15:59:
Ook al maak ik van time-out 9 sec. dan staat er working en na 9 sec. time-out!
Wat is het ip van je router, intern? (zie in je browser al je er naar toe gaat om hem te managen)

[ Voor 13% gewijzigd door Graham op 03-03-2003 16:15 ]

• Novah
Volgensmij heeft de persoon in kwestie niet het goede ip van de router ingevult... ik weet niet welk ip dat is (standaard 192.168.1.1) maar alleen dan zou je een time out kunnen krijgen, probeer eens te pingen naar dat ip, de fout ligt iig aan jou want met de flashtools is niets mis.

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je 192.168.1.1 of bedoel je dit niet?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het goede ip ingevuld hoor!

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 16:20 ]

• Graham
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 16:18:
hoe bedoel je 192.168.1.1 of bedoel je dit niet?
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 16:20:
ik heb het goede ip ingevuld hoor!
Er is een edit functie btw, Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Zo kan je gemakelijk wat toevoegen :P 8)7

Maar het lijkt echt heel veel op een verkeerd ip...

ga eens naar Start > Run > type in cmd > type in ping 192.168.1.1

En wat is daarvan het resultaat ?

• Novah
dmv "Smart Start Wizard" kan je de router zoeken op het netwerk, dan ben je er 100% zeker van dat het goed zit.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er al naartoe gepingt hoor en toen gaf hij aaan 4 bestanden gevonden 0 verloren

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Okay nu heb ik het wel gehad.
Je hebt 2 waarschuwingen gehad voor het kicken, daarna doe je het nog gewoon 2 keer:
Verwijderd in "counter-strike zelfde poort?"

En als je dan ook nog gaat lopen schreeuwen (Verwijderd in "counter-strike zelfde poort?") en de meest basic vragen steld... tja :/
Overigens heb ik ook niet echt het vermoeden dat je zelf ook maar enige moeite doet of zelf iets zoekt.

Dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.