Ik heb nu een raar probleem. Als ik mijn computer opstart dan komt er gewoon geen line-sync op mijn modem. Maakt niet uit wat ik verander in het bios. Zelfs als ik alles loskoppel behalve mijn netwerkabel naar mijn modem, en mijn pc aanzet, komt er geen line-sync. Zodra ik de netwerk-kabel uit mijn modem haal heb ik weer line-sync op de modem 
Je ziet bij het opstarten dat de netwerkaart even iets naar het modem stuurt en gelijk daarna valt de line-sync weg.
pc aan = geen line sync
pc uit = line sync
Als ik vervolgens windows 2000 opstart heb ik dus geen line-sync. Als ik dus nu even me kabel uit mijn modem haal,en wacht tot er weer line-sync is, en weer terugstop kan ik gewoon inbellen en internetten, dus weer line-sync.
Modem is een Alcaltel speedtouch home (niet getweakt).
Ik heb verschillende netwerkabels (straight) geprobeerd. Verschillende nic's (3Com 3C905C-TX en Realtek RTL8139(A).
Met mijn Bios setting zitten spelen. Niks hielp.
iemand een suggestie?
Je ziet bij het opstarten dat de netwerkaart even iets naar het modem stuurt en gelijk daarna valt de line-sync weg.
pc aan = geen line sync
pc uit = line sync
Als ik vervolgens windows 2000 opstart heb ik dus geen line-sync. Als ik dus nu even me kabel uit mijn modem haal,en wacht tot er weer line-sync is, en weer terugstop kan ik gewoon inbellen en internetten, dus weer line-sync.
Modem is een Alcaltel speedtouch home (niet getweakt).
Ik heb verschillende netwerkabels (straight) geprobeerd. Verschillende nic's (3Com 3C905C-TX en Realtek RTL8139(A).
Met mijn Bios setting zitten spelen. Niks hielp.
iemand een suggestie?
[ Voor 4% gewijzigd door daaf258 op 01-03-2003 21:14 ]
- specs - audioscrobbler -