I used up all my sick days, so I'm calling in dead
Verwijderd
Rood, waarschijnlijk is het ipx protocol niet goed geinstalleerd. RA2 maakt daar namelijk gebruik van in netwerksessies (terwijl hij voor internetplay tcp/ip gebruikt).
Dat je die andere computer wel kunt zien komt waarschijnlijk omdat dat via tcp/ip of netbeui gaat. mijn advies: gooi alles behalve ipx eruit en kijk of ze elkaar dan nog steeds zien. waarschijnlijk niet.
Dat je die andere computer wel kunt zien komt waarschijnlijk omdat dat via tcp/ip of netbeui gaat. mijn advies: gooi alles behalve ipx eruit en kijk of ze elkaar dan nog steeds zien. waarschijnlijk niet.
op wat voor manier zou dan ipx niet goed geinstalled kunnen staan? als pc 1 en pc 2 dezelfde instellingen hebben mag ik er vanuit gaan dat het goed werkt maar er zit wel wat in ja om alleen ff ipx te draaien.
maargoed wel een beetje dwaas om elke keer als ik wil gamen alles uit te moeten zetten dan ben ik dus full time me netwerk aan het veranderen:)
maargoed wel een beetje dwaas om elke keer als ik wil gamen alles uit te moeten zetten dan ben ik dus full time me netwerk aan het veranderen:)
Hoe zitten die 2 computers aan het netwerk?
IPX/SPX houdt niet van switches.. en dan krijg je van dit soort vaag gedoe, als ze via een crossover-kabel of HUB zitten zou het wel goed moeten werken.
succes.
IPX/SPX houdt niet van switches.. en dan krijg je van dit soort vaag gedoe, als ze via een crossover-kabel of HUB zitten zou het wel goed moeten werken.
succes.
ze zitten dus keurig met een crosskabeltje verbonden, het rare is dat alleen dit dus niet werkt.....hhhmmm dat wordt vanavond nog maar eens ff tweaken.....
Verwijderd
yow, ik had hetzelfde probleem. je moet in OPTIONS, NETWORK een beetje gaan kloten met die vage nummers. je kan van 3 setjes kiezen. je moet gewoon zo nu en dan een andere proberen. dan kunnen ze elkaar wel zien, of teminste 1 de ander.
sorry maar over wat voor vage numemrs praten we???
Verwijderd
Kijk bij je network instellingen van RA2.
Dus opstarten en dan options en dan kies je voor network.
In het bovenste vak zie je als het goed is je MAC adres staan van de netwerk kaart die RA2 wil gaan gebruiken.
Stel dat je twee netwerkkaarten of een kabelmodem hebt kan je hier dus uit meerdere MAC adressen kiezen. Probeer dan gewoon het andere adres en dan opnieuw proberen om een netwrok sessie op te starten.
Er is ook een patch voor RA2 uitgekomen. te downen op www.westwood.com. Ik weet niet wat deze patch verbeterd maar misschien zal het iets uitmaken.
Dus opstarten en dan options en dan kies je voor network.
In het bovenste vak zie je als het goed is je MAC adres staan van de netwerk kaart die RA2 wil gaan gebruiken.
Stel dat je twee netwerkkaarten of een kabelmodem hebt kan je hier dus uit meerdere MAC adressen kiezen. Probeer dan gewoon het andere adres en dan opnieuw proberen om een netwrok sessie op te starten.
Er is ook een patch voor RA2 uitgekomen. te downen op www.westwood.com. Ik weet niet wat deze patch verbeterd maar misschien zal het iets uitmaken.
thnx dudes ik zal het vanavond allemaal eens gaan bekijken
Verwijderd
ja die mac dingen bedoelde ik. en eh.. het maakt helemaal geen naat uit als je 2 dezelfde serial nummers gebruikt voor beide pc's.
Verwijderd
vul in je ipx/spx bla een network adres erin, standaard zet win hem op 0
dus in pc 1 zet je er in network adress 2 in ofzo en in pc2 zet je er 12 in ofzo.....
should work
dus in pc 1 zet je er in network adress 2 in ofzo en in pc2 zet je er 12 in ofzo.....
should work
Pagina: 1