hallo,
(heel verhaal)
vroeger ahd ik een amd athlon 1000mhz pc met 128 geheugen en 40gb harde schijf.Die pc draaide op windows xp, maar geregeld had ik blauw scherm, crash enz...
nu hbe ik ondertussen al nieuwe hd gekocht (60gb) nieuwe geheugen (dadt ondertussen ookweg is.
En sinds vorige week, heb ik dus een amd xp2000 gekocht met nieuwe moederbord en 512 geheugen.
Nu werkte dit een weekje perfect. Doe ik nu juist whitebord met ene vriendin.
BOEM,... blauw scherm pc valt uit, herstart.
ligt het nu echt aan mij ? dat ik teveel dingen tegelijkdoe ? (kazaa msn winamp internet ...)
of is de voeding, de cd rom webcam... rot ???
ik vin het totaal niet normaal dat deze pc nog altijd crasht na een totaal nieuwe config.
enkel mij netwerkkaart en een gforce 2 pci zijn nog van mijn oude config.
hoe komt dit ?
(heel verhaal)
vroeger ahd ik een amd athlon 1000mhz pc met 128 geheugen en 40gb harde schijf.Die pc draaide op windows xp, maar geregeld had ik blauw scherm, crash enz...
nu hbe ik ondertussen al nieuwe hd gekocht (60gb) nieuwe geheugen (dadt ondertussen ookweg is.
En sinds vorige week, heb ik dus een amd xp2000 gekocht met nieuwe moederbord en 512 geheugen.
Nu werkte dit een weekje perfect. Doe ik nu juist whitebord met ene vriendin.
BOEM,... blauw scherm pc valt uit, herstart.
ligt het nu echt aan mij ? dat ik teveel dingen tegelijkdoe ? (kazaa msn winamp internet ...)
of is de voeding, de cd rom webcam... rot ???
ik vin het totaal niet normaal dat deze pc nog altijd crasht na een totaal nieuwe config.
enkel mij netwerkkaart en een gforce 2 pci zijn nog van mijn oude config.
hoe komt dit ?