[win2k] startmenu stuk

Pagina: 1
Acties:

• unitzero
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-01 13:22
mijn startmenu doet raar, de plek waar het logo van windows zat is weg. daar zit nu alleen een zwart vlak:

[img]http://www.ricardis.tudelft.nl\~katgert\zooi\raar.jpg[/img]

ik heb gezocht, maar heb niks kunnen vinden. iemand een idee, hoe dit is veroorzaakt, en, indien het een vaker voorkomend probleem, iemand een paar steekwoorden waar ik op kan zoeken?

edit: bedankt blackd, stomme fout...

[ Voor 21% gewijzigd door unitzero op 01-03-2003 20:24 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.ricardis.tudelft.nl/~katgert/zooi/raar.jpg
offtopic:
Er is helemaal niets met de IMG tag aan de hand, een URL dient nog altijd met // 's geschreven te worden, in plaats van \\ 's.

Ontopic:
Heb je wel eens een tweak programma gebruikt om het plaatje van je startmenu aan te passen? Tclock is een programma dat dat kan, AFAIK.

[ Voor 81% gewijzigd door blackd op 01-03-2003 20:26 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Heb je 1 of ander desktop programma geinstalleerd misschien en weer geuninstald :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• unitzero
nee, geen van beiden, mijn windows installatie is net een maand oud en ik heb niks getweakt behalve tweakui geinstalleerd om af en toe m'n icoontjes weer eens goed te krijgen. het was ook vanochtend opeens gebeurd en ik heb de afgelopen dagen niks geinstalleerd...

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd in "Start menu plaatje"
En dit lijkt mij bij jou ook wel van toepassing, je startmenu vind ik vrij klein, dus waarschijnlijk past de tekst er gewoon niet meer in :P.
Gewoon geprobeerd te [search=startmenu zwarte balk] :).

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

als je eens probeerd start->instellingen->taakbalk en menu start->kleine pictogram... aanzetten en toepassen. Daarna weer eens uitzetten zodat ie opnieuw geladen word? Het startmenu van hem is btw wel standaard , dus te klein?

Raku

• unitzero
verrek, mijn startmenu was kennelijk vannacht terwijl de computer uitstond een pixeltje of twee gekrompen, waardoor het plaatje er inderdaad niet meer oppastte. onbegrijpelijk... :) een pictogrammetje erbij en het probleem was opgelost. alleen, ik wil dat pictogrammetje daar eigenlijk niet... :(

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Tja , misschien wat dom zeggen hoor , maar ik zou dat ding gewoon uitzetten. Maar das denk ik een kwestie van smaak. En iets van windows update of iets anders wat je niet moet vergeten daar neerzetten is ook handig...

Raku

Pagina: 1