Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
jah dit probleem heb ik ook al vanalles gedaan maar ze staan er nog steeds in helpt het soms alleen door iets te clearen ofzow???
Dat klopt ook wel; als de slots vol zijn en je wilt een nieuwe toevoegen gaat 'ie overschrijven. Clearen gebeurt nooit. (tenzij je nieuwe firmware upload)
Verwijderd
dat meen je niet? dus ik zit altijd met die troep in mijn telefoon er is toch wel een andere manier om dat er uit te halen? waar kun je firmware halen dan zet ik die er zelf wel op.
helpt andere software ook niet? bv. logomanger of sow? Ik gebruik vershillende proggies voor mijn nokia (3210) en daar kan ik mee verwijderen. Als ik de fabrieksinstelligen terug invoer zijn mijn eigen beltoon en m`n ontvangen beltoon kwijt.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Nope, ook niet via fabrieksinstellingen: security code 12345
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
ik heb dat probleem ook gehad en ik ben er nog niet achter wat het is.
een beetje een min puntje van deze telefoon.
een beetje een min puntje van deze telefoon.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Firmware kan en mag alleen een servicepunt van Nokia erop zetten en dat doen ze alleen als er problemen met de SW zijn. Maar waarom wil je ze per sé kwijt?Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 20:17:
dat meen je niet? dus ik zit altijd met die troep in mijn telefoon er is toch wel een andere manier om dat er uit te halen? waar kun je firmware halen dan zet ik die er zelf wel op.
Verwijderd
omdat ik zo`n leuk broertje heb die er allemaal van die achterlijke incomplete deuntjes op heeft gezet en ik hem zo kaal mogelijk wil hebben
Misschien kun je in de pc suite nog iets proberen... er zit een mogelijkheid in 'delete all' (ik geloof bij Phone Copier ofzo). Misschien lukt het daarmee?Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 20:34:
omdat ik zo`n leuk broertje heb die er allemaal van die achterlijke incomplete deuntjes op heeft gezet en ik hem zo kaal mogelijk wil hebben
Ik heb nu zelf geen Nokia meer (SonyEricsson, zie sig
) maar ik herinner mij e.e.a van mijn 8310 (en 6210 en 8210)...
In ieder geval zat er bij m'n 8310 zo'n soort optie, daarmee heb ik 'm 'schoon' geleverd aan degene aan wie ik 'm verkocht.
In ieder geval zat er bij m'n 8310 zo'n soort optie, daarmee heb ik 'm 'schoon' geleverd aan degene aan wie ik 'm verkocht.
Pagina: 1