Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Misschien kunnen we dan nu een ander design nemen ?
Er zijn mensen die dit design niet zo mooi vinden, of die gewoon meerdere shirts van DPC willen hebben.
Greetinx [eNeRGy]
Er zijn mensen die dit design niet zo mooi vinden, of die gewoon meerdere shirts van DPC willen hebben.
Greetinx [eNeRGy]
moeten we alleen niet te lang discussieren (is dat goed geschreven
) over het design!
DJ
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Dan moet er dit keer een duidelijke taakverdeling worden gemaakt bij de crewleden. Als je zoiets goed organiseert kan het heel goed werken om een ontwerpwedstrijd uit te schrijven.
Wat wel absoluut vermeld moet worden is dat degene die een T-shirt wil ook een koetje heeft draaien of gaat draaien.
Diegene moet maar ff een link geven naar zijn/haar statspage.
Diegene moet maar ff een link geven naar zijn/haar statspage.
Ik neem aan dat dat wordt bedoelt ja 
Greetinx [eNeRGy]
Greetinx [eNeRGy]
Verwijderd
Ja heel leuk die stats opgeven enzo,
Maar als mensen nu onder een subteam flushen?
Zoals ons teampje. diegene die mee flushen hebben evenveel recht op een shirt als diegene die een stat heeft.
Persoonlijk vind ik de huidige ontwerpen prima, en is het niet nodig om nieuwe ontwerpen te maken.
Het is ook goedkoper om dat de zeefdruk mallen al aanwezig zijn. Het zal volgens mij echt niet moeilijk zijn om er gewoon een aantal bij te drukken.
Maak gewoon een nieuw invul formulier en laat mensen daar hun tshirt op bestellen.
En kan er ook dan meteen een rembours optie bij? i.p.v. bank naar giro etc.. is wel zo makkelijk..
Maar als mensen nu onder een subteam flushen?
Zoals ons teampje. diegene die mee flushen hebben evenveel recht op een shirt als diegene die een stat heeft.
Persoonlijk vind ik de huidige ontwerpen prima, en is het niet nodig om nieuwe ontwerpen te maken.
Het is ook goedkoper om dat de zeefdruk mallen al aanwezig zijn. Het zal volgens mij echt niet moeilijk zijn om er gewoon een aantal bij te drukken.
Maak gewoon een nieuw invul formulier en laat mensen daar hun tshirt op bestellen.
En kan er ook dan meteen een rembours optie bij? i.p.v. bank naar giro etc.. is wel zo makkelijk..
Verwijderd
ik wil ook wel een tis-jurt.
Lijkt me lachen ben de vorige keer er niet aan toe gekomen, jammer.
Lijkt me lachen ben de vorige keer er niet aan toe gekomen, jammer.
Uiteraard zit iedereen te wachten op mijn commentaar 
Zullen we daar nog even mee wachten, misschien zijn er nog een aantal over omdat mensen wel bestellen maar niet betalen.misschien is het mooi om voor diegene die achter het net hebben gevist, nog een batch van die DPC shirts te laten maken. Ik heb het idee dat daar best wel vraag naar is.
No problem, een nieuwe vote voor een nieuwe serie kan altijd natuurlijk.Misschien kunnen we dan nu een ander design nemen ?
Klopt. Daarom moet die poll meteen weer open tegen die tijd. en dus niet in een thread hiero, want das maar nix.moeten we alleen niet te lang discussieren over het design!
Sja, jammer zijn die mallen niet meer aanwezig, denk je dat die drukker van alle ontwerpen zn mallen bewaard? Natuurlijk niet, die worden iedere keer ingebrand en daarna hergebruikt. Het boeit dus voor de prijs geen hol of we hetzelfde of een ander ontwerp kiezen.Het is ook goedkoper om dat de zeefdruk mallen al aanwezig zijn. Het zal volgens mij echt niet moeilijk zijn om er gewoon een aantal bij te drukken.
Dat kleine beetje tijdswinst is het rpijsverschil niet waard. De kosten voor onder rembours sturen zijn namelijk veel hoger dan gewoon opsturen in een envelop.En kan er ook dan meteen een rembours optie bij? i.p.v. bank naar giro etc.. is wel zo makkelijk..
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Zeg, zijn er geen T-Shirts met voorop een T.Net logo en op de achterkant een DPC logo?
2 vliegen in in klap
2 vliegen in in klap
Hey Nachvogel;
Kennik nog een tsjirtje kopen als er nog over zijn?? (wil wel de mensen die zich in hebben geschreven de kans geven om te kunnen betalen) maw. plaats mij achteraan de "wachtlijst"
Vind ze TOF!!
HEBHEBHEB... sjeesh; rustig...
Kennik nog een tsjirtje kopen als er nog over zijn?? (wil wel de mensen die zich in hebben geschreven de kans geven om te kunnen betalen) maw. plaats mij achteraan de "wachtlijst"
Vind ze TOF!!
HEBHEBHEB... sjeesh; rustig...
Wie zou er een sticker van GOT op zijn/haar achterruit willen?
Misschien een ideetje om die te laten maken?
"Honk if you're a DPC'er
"
--------------------------------
I'm almost a human being, Damn it!
Misschien een ideetje om die te laten maken?
"Honk if you're a DPC'er
--------------------------------
I'm almost a human being, Damn it!
Pagina: 1