Hoi, mijn harde schijf is gecrashed en ik krijg deze ook niet meer te zien. Nu is mijn vraag of er software bestaat die dit toch nog kan oplossen en dat ik zo mijn data kan overzetten. thanx
Hoe krijg ik verloren gaande data terug?
Heb je hier toevallig wat aan, ik snap niet helemaal op wat voor manier je HD is gecrashed?
Bovendien zou je even kunnen [search=data recovery]
.
Heb je hier toevallig wat aan, ik snap niet helemaal op wat voor manier je HD is gecrashed?
Bovendien zou je even kunnen [search=data recovery]
dit progje werkt primaVerwijderd schreef op 01 March 2003 @ 19:49:
dit helpt mss ook ... http://www.runtime.org/gdb.htm
neit getest ofzo
(mits je harde schijf nog gedetecteerd wordt)
eerst kijken dan zeiken
volgens mij staat dit netjes in de FAQ (van I/O)
Dus gewoon ff googlen op data recovery
Dus gewoon ff googlen op data recovery
[ Voor 7% gewijzigd door Odin op 01-03-2003 23:35 ]
Verwijderd
Als je ze niet meer te zien krijgt wordt het moeilijk denk ik. Wat je dan nog kan proberen is de HDD terug op te sturen met de beleefde vraag of ze dr nog iets aan kunnen doen.
Welk merk HDD is het btw?
(Moet Trouwens in Opslagmedia & I/O controllers
)
Welk merk HDD is het btw?
(Moet Trouwens in Opslagmedia & I/O controllers
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 23:36 ]
powerquest lost & found als je het nog kan vinden (discontinued product)
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Volgens mij heb je inmiddels genoeg tips gekregen om je een heel eind op weg te helpen. Bekijk vooral ook even de link naar de OM-FAQ die ik in de eerste post gaf, daar staan een aantal nuttige tips en hints in.
Bovendien hoort dit topic ook in Opslagmedia & I/O Controllers, maar daar gaat hij waarschijnlijk direct op slot, omdat het een FAQ-vraag is en er met zo'n magere topicstart niet veel meer hints en tips kunnen worden gegeven dan wat er nu staat
.
Welkom op GoT trouwens, misschien is het slim dat je even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) leest, op die manier bespaar je jezelf een hoop ellende in de toekomst
.
Bovendien hoort dit topic ook in Opslagmedia & I/O Controllers, maar daar gaat hij waarschijnlijk direct op slot, omdat het een FAQ-vraag is en er met zo'n magere topicstart niet veel meer hints en tips kunnen worden gegeven dan wat er nu staat
Welkom op GoT trouwens, misschien is het slim dat je even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) leest, op die manier bespaar je jezelf een hoop ellende in de toekomst
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()