Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu mijn canon powershot a20 vaak mee naar feesten. Nu is mijn draaiknop bijna niet meer te draaien.

Er kan drinken overheen zijn gekomen ofzo. weet iemand hoe ik dit kan schoonmaken ofzo? Heb al met een klein luchtdruk geval geprobeerd het schoon te spuiten. Maar wil niet....

Tips?

Hij draait dus heeel zwaar..tot niet draaien...

Verwijderd

Topicstarter
Kruipolie?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Is er niet een mogelijk om die knop los te gaan draaien? (zit er bovenin geen schroefje of dergelijke?)

Of heb je nog garantie :?

schoppen mag nie binnen/net iets meer dan- een uur

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• florisje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
ik denk dat je hem uit elkaar moet halen, dat ding waar die plaatjes op staan, is dat misschien een sticker/los te halen onderdeel? daar zit vast een schroefje achter.

ik heb op de camping in frankrijk, m'n ixus wel eens uit elkaar gehaald :) en die heeft het overleefd...

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb/ had hetzelfde probleem met mijn powershot. Is vanzelf weer beter geworden, dus hopelijk bij jou ook....geduld en gewoon blijven gebruiken.

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb dat gehad met mijn Minolta Dimage S404, en het is vanzelf over gegaan. Ik zou hem niet open gaan schroeven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nu meer als een jaar.. contact spray hielp niet. Dus ik ga hem denk ik maar openschroeven. Heb een dikke blaar op me duim gekregen van zaterdagnacht.

Steeds maar draaien :)

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een A40, maar ik zou die schroefjes aan de zeikant losmaken, en dan ff opschrijven wat waaruit viel :). Ik denk dat het wel goed zal komen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja en hoe haal ik hem dan uitmekaar? Straks trek ik een kabeltje los ofzo.... :|
Pagina: 1