irri KPN banner

Pagina: 1
Acties:

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Topicstarter
Ben ik het nieuws aan het lezen, staat er ineens halverwege een banner, waardoor het halve artikel verkloot is. Is dit de bedoeling :?
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~nijen212/kpn.jpg

Ik gebruik Phoenix als browser.

🖥️ | 🚗

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nee, die hoort er niet. :)
Er zijn meerdere plekken waar banners mogen verschijnen, maar midden in een artikel hoort hij niet. Probeer eens een refresh van je pagina, is hij dan weer verdwenen?

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Topicstarter
Ja dan is ie weg, ligt het aan de browser of aan het script?

🖥️ | 🚗

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

volgens mijn waren er toch meer van zulk soort acties met KPN

• Harm
  • Niet online
senater schreef op 01 March 2003 @ 18:48:
volgens mijn waren er toch meer van zulk soort acties met KPN

Nope.
KPN heeft wel eens popups bij het verlaten van de pagina met daarop een KPM ad, maar die vallen IMHO niet onder dit soort acties. Komt bij dat dit nog een foutje is ook. Waarschijnlijk ligt het aan Phoenix die niet helemaal goed omgaat met de plaatsing van de banner.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lijkt mij eerder een foute plaatsing van de tesxt-banner. Die hoort eigelijk bovenaan de kleine tabellen waar de meuktracker-updates in staan. Jet kan dus zijn dat Phoenix die verkeerd gerenderd heeft. Een refresh should do the trick :P.

• Kippenijzer
  • Laatst online: 11-03 17:51

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Dit grapje merk ik erg vaak als er weer een script niet goed wordt geladen, dan is een halve thread niet te lezen omdat de standaard bovenste ad altijd static op die coordinaten terecht komt, en dus ook als dat script slecht geladen is...

• Harm
  • Niet online
Kippenijzer schreef op 01 March 2003 @ 20:09:
Dit grapje merk ik erg vaak als er weer een script niet goed wordt geladen, dan is een halve thread niet te lezen omdat de standaard bovenste ad altijd static op die coordinaten terecht komt, en dus ook als dat script slecht geladen is...

Welke browser gebruik je?

• Kippenijzer
  • Laatst online: 11-03 17:51

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Gewoon IE6. Het gebeurd regelmatig (en dan doorgaans een aantal reloads,dwz, soms wel een kwartier lang). Dan geeft hij aan "error on page" en details geven aan "object expected". Alsof de loadbalancers, hetzij de webservers een script niet juist, of geheel niet door weten te geven in sommige gevallen, en dan zijn dus de heading en de linker navigatiebalk zeg maar, ook niet zichtbaar, en daardoor verneukt de layout van de pagina, maar die standaard banner in de heading blijft heerlijk eigenwijs altijd laden, en wel statisch op die coordinaten, waar dus bij een niet juist geladen heading de thread zelf al staat... (T.Net forntpage nieusw voornamelijk dus)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:06

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Erg vreemd probleem. Ik kan geen reden bedenken waarom hij de tekstad (die uberhaupt niet op die pagina wordt opgeroepen tenzij WebAds een fout maakt) midden in de tekst kan verschijnen.

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Femme schreef op 02 maart 2003 @ 20:42:
Erg vreemd probleem. Ik kan geen reden bedenken waarom hij de tekstad (die uberhaupt niet op die pagina wordt opgeroepen tenzij WebAds een fout maakt) midden in de tekst kan verschijnen.
Ik heb guister geprobeerd om hem de reproduceren want vond het ook erg strange en dat is niet gelukt zowel met Phoenix als IE6(Er staat geen F5 meer op me toesenbord :P ). Waarchijnlijk heeft WebAds dus een foutje gemaakt en direct hersteld... Andere verklaring zou ik er niet voor hebben.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:01

gvdh81

To got or not to got..

webads bedankt ole ole ;)
Pagina: 1