Coolsprinter
Coolrunner
Pofeidon
En dit zijn spijtig genoeg de enige blokken dat men winkel kan bestellen.
Coolrunner
Pofeidon
En dit zijn spijtig genoeg de enige blokken dat men winkel kan bestellen.
[ Voor 23% gewijzigd door Steve op 01-03-2003 18:40 ]
Onzin, ik heb de poseidon hier nu een maand of twee 24/7 aanstaan, en niets defect of gescheurt oid.... waarschijnelijk ben jij gewoon te lomp geweest...Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 18:20:
Schrap die poseidon maar al van je lijst, dat reservoir trekt op niet veel hóór!
als je het voor de zekerheid van binnenuit afkit in de hoeken heb je al helemaal niks meer te vrezencyberbetica schreef op 01 March 2003 @ 18:32:
[...]
Onzin, ik heb de poseidon hier nu een maand of twee 24/7 aanstaan, en niets defect of gescheurt oid.... waarschijnelijk ben jij gewoon te lomp geweest...
Onzin, heb hier ook het reservoir en niks geen scheurtje, zolang je maar voorzichtig bent gebeurt er niets ...Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 18:20:
Schrap die poseidon maar al van je lijst, dat reservoir trekt op niet veel hóór!
Verwijderd
Heb toch al wel wat topics gelezen waar er bij mensen een plas water staat hoor!Bartjuh schreef op 01 March 2003 @ 19:35:
[...]
Onzin, heb hier ook het reservoir en niks geen scheurtje, zolang je maar voorzichtig bent gebeurt er niets ...
Hoe kun je nou ergens over praten als je er geen ervaring mee hebt?Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 22:10:
Heb toch al wel wat topics gelezen waar er bij mensen een plas water staat hoor!
En ik bezit die kit niet
Mijn broer had die rommel ook , heel secuur gemonteerd en rustig vastgevezen , niet te hard ofzo . Na een maand tijd stond er al een plas in zijn PC71 ...Bartjuh schreef op 01 March 2003 @ 19:35:
[...]
Onzin, heb hier ook het reservoir en niks geen scheurtje, zolang je maar voorzichtig bent gebeurt er niets ...
Ik heb het setje al 3 maanden en nog steeds geen scheuren/lekkages.Desolation Angel schreef op 01 March 2003 @ 22:18:
[...]
Mijn broer had die rommel ook , heel secuur gemonteerd en rustig vastgevezen , niet te hard ofzo . Na een maand tijd stond er al een plas in zijn PC71 ...
I love watercooling
Verwijderd
Jupiler schreef op 01 March 2003 @ 18:20:
[rml][ WC] Het grote waterkoelingvragen topic.[/rml]
Ietsje verder kijken dan je neus lang is
Poseidon is trouwens een volledige set, niet enkel een blokje. De andere twee ken ik niet. Btw, zowel op Google als op GoT vind je veel informatie over het Poseidon-setje.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq