Toon posts:

TVOUT film wel op tv maar niet op laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem, ik heb een Dell latitude laptop met tvout (ATI mobility 128 AGP 8mb) alles werkt maar als ik een film afspeel via tvout dan geeft ie het beeld van de film wel weer op de tv maar niet op de laptop. :'( Ik weet dat ik de beeldschermen moet instellen als primairy en secundairy maar dan geeft dus ALLEEN de primairy-scherm de film weer. Hoe kan ik instellen dat ik het filmbeeld op beide zie?? :?

Op mn desktop pc zie ik wel beeld op mn monitor EN op het tvbeeld (Geforce TI4200se 64mb)

Alvast bedankt ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarschijnlijk kan het niet als die kaart maar 1 ramdac heeft.
Dus dan is het OF tv of VGA

Verwijderd

kan nie op allebei, mijn broer heeft hier ook zon laptop liggen. maarja, je kan toch maar op 1 van de twee kijken he ;)

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023

pbregman

>:)

Dat heeft meestal ook te maken met OVERLAY.
De film wordt meestal geprojecteerd op een aparte LAYER, zeg maar een laag boven het normale beeld en dit kan alleen maar zichtbaar worden gemaakt op de primary output

Specs

Verwijderd

Nog even ter bevestiging: Het gaat echt niet.
Ik heb ook een laptop met zo`n zelfde grafisch kaartje en bij mij staat duidelijk in de handleiding dat het niet kan.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:14
en wat breft die overlay, ik heb een geforce 4 go :) in mn latoppie zitten en die ondersteund wel dualview, en dan zie je dus wel op beide schermen de film

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 18:41:
kan nie op allebei, mijn broer heeft hier ook zon laptop liggen. maarja, je kan toch maar op 1 van de twee kijken he ;)
Dat is natuurlijk waar want die laptop staat toch gewoon naast de tv, maar ik vroeg me gewoon af of er een oplossing was.

Bedankt allemaal
;) _/-\o_
Pagina: 1