Heb uiteraard al wat zitten zoeken, maar niets kunnen vinden wat mijn probleem oplost. Ten eerste: de geluidsbronnen zijn "ok", heb zelfs speciaal een nieuw tulp-kabeltje gehaald die tussen de versterker (aux) en de computer (tulp->mini-jack) in zit, dus dat zit volgens mij sowieso wel ok.
Verder:
versterker: luxman a357
boxen: 2x magnat project 10
Sinds vandaag wil het geluid niet meer uit de linkerbox komen, alleen als ik m nog op "line straight" zet komt het geluid wel uit beide boxen. Ik heb alle draadjes al verwisselt (speaker A), dus links naar rechts en rechts naar links. Het geluid uit de linkeruitgang van de versterker komt er niet uit.
Ik heb ook ff de speakers aangesloten op speaker B uitgangen, ook daar hetzelfde probleem, links geen geluid te horen. Rechts wel.
Nu komt het eigenaardige
, als ik de versterker op line straight zet, dan komt het geluid wel gewoon uit beide boxen...rara, wat kan dit dan voor iets zijn?
Versterker kan niet meer zonder line straight uitvoer leveren
Of is er iets anders aan de hand...
Verder:
versterker: luxman a357
boxen: 2x magnat project 10
Sinds vandaag wil het geluid niet meer uit de linkerbox komen, alleen als ik m nog op "line straight" zet komt het geluid wel uit beide boxen. Ik heb alle draadjes al verwisselt (speaker A), dus links naar rechts en rechts naar links. Het geluid uit de linkeruitgang van de versterker komt er niet uit.
Ik heb ook ff de speakers aangesloten op speaker B uitgangen, ook daar hetzelfde probleem, links geen geluid te horen. Rechts wel.
Nu komt het eigenaardige
Versterker kan niet meer zonder line straight uitvoer leveren
[ Voor 12% gewijzigd door Tjeerd op 01-03-2003 17:29 ]
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.