dan hier maar verder

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 20:50
got is toch triest aan het worden. alles moet moeilijk en lastig.

ik vraag heel even om hulp en wrm zou ik het over ICQ (wat ik niet heb) wel kunnen vragen en op got zelf niet. ik vraag gewoon normaal om mijn topic terug open te doen, omdat de sluit redenen gewoon fout zijn.

hij geeft 3 dingen aan enwel:

Dingen die je kunt proberen is:
Taskmanager > vreemde processen
Netstat > vreemde processen
Ad-aware > Spyware

hier wat stukjes uit mijn eigen post:
"ik heb kazaa en dergelijke uit en in de taskmanager zoveel mogelijk uitgezet... "
"blue.mshome.net:2869 staat er als enigste rare (naar mijn mening) bij in netstat"

dus lijkt mij toch dat de sluiter het niet gelezen heeft?

dus nogmaals kan hij normaal terug open?
ik stap vanavond op het vliegtuig en wil dit heel graag terug in orde hebben.

En ik vraag het normaal hier, en ik heb dus geen ICQ maar lijkt me dat de mods die op ICQ zijn ook hier lezen.

dit moest nog achter mijn vorige topic in lieve adjes maar deze was natuurlijk gesloten zoals alles tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 15:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan maar een officiele waarschwing.

Het is echt heel simpel, je stuurt cutebrit een mailtje. Als je dat niet respecteert, en eigenwijs toch een topic opent, dan kan je heel veel minder rekeken op behulpzaamheid. De reden waarom we dit soort dingen via de mail willen doen staat duidelijk in dat topic.
dit moest nog achter mijn vorige topic in lieve adjes maar deze was natuurlijk gesloten zoals alles tegenwoordig
Ja. en je hebt niet eens de "je topic is dicht en het is onterecht" gelezen en gaat toch eigenwijs een topic openen.

[ Voor 46% gewijzigd door JvS op 01-03-2003 17:28 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.