Toon posts:

[phptriad] Apache 1.3.23

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de phptriad webserver geinstalleerd gekregen van een bekende en alles draaide perfect. ;)
Nu heb ik een format achter de rug en moet ik t zelf instaleren.
Ik heb alles werkende zoals ik het wil alleen krijg ik apache als een windows venstertje...
heel irritant die moet open blijven ander houd de webserver er mee op. Weet iemand hoe ik dit oplos.
Ik heb in zonder resultaat alle zoekresultaten doorgenomen. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet....

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 22:41

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Tijdens de installatie van Apache wordt er gevraagd of je deze als service wilt installeren en draaien. Als je die vraag met ja beantwoord dan zul je dat nare venster ook niet hebben. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 14:40
Bij dit pakket moet je in je command prompt doen:

cd <apachedir> <enter>
apache.exe -i <enter>

Ik kan niet garanderen dat dit werkt, anders moet je ff apach.exe -z doen en dan krijg je een lijst met commands te zien. succes ermee.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Niet een oplossing, maar een omzeiling: Ik heb traymanager 'WatchCat' draaien, die minimaliseert niet alleen Apache (na 1 seconde) maar ook meteen Outlook.
Het is niet wat je wilt, en ik denk dat het runnen als service een betere oplossing kan zijn als dat werkt, maargoed.

offtopic:
bazs2000, zeer sterke signature, alleen het is verzendt met een t...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
php triad vraagt alleen of ik dit bestand wil instaleren en doet alles vanzelf....
Die optie had ik dus niet...
weet je mischien welke versie ik eroverheen kan instaleren ik geloof dat er een verschil is tussen apache http server en apache phpserver.... klopt dat??

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 15:04

Pelle

🚴‍♂️

Dit is dus iets voor software algemeen :)

Verwijderd

Topicstarter
Super kevin heb gedaan wat je zei....

t resultaat...:
Installing the Apache service
The Apache service has been installed successfully.

Als ik nu opnieuw opstart start ie dan wel apache op en verdwijnt ie als window?
Of merk ik t niet eens? heb er natuurlijk niets aan als ik dat elke keer moet doen dat ik opstart begrijp je

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof dat het werkt zoals ik t wil.... na een reboot doet ie t dus
mensen jullie worden weer bedankt! (positief)

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 14:40
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 17:08:
Super kevin heb gedaan wat je zei....

t resultaat...:
Installing the Apache service
The Apache service has been installed successfully.

Als ik nu opnieuw opstart start ie dan wel apache op en verdwijnt ie als window?
Of merk ik t niet eens? heb er natuurlijk niets aan als ik dat elke keer moet doen dat ik opstart begrijp je
hij doet het automatisch nadat je opnieuw ingelogged hebt, je venster verschijnt en als er errors zijn blijft ie staan, anders rot ie op :)
Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 17:15:
ik geloof dat het werkt zoals ik t wil.... na een reboot doet ie t dus
mensen jullie worden weer bedankt! (positief)
YW :)
Pagina: 1