Als ik video bestanden afspeel (in elk programma ) dan speelt ie se snel af en slaat bergen frames over ( 20 min film draait ie in 3 minuten af ) dit is erg iritant en ik heb geen oplossing iemand van jullie wel ?
Welke players, welke codec, andere codecs geprobeerd, g-spot geprobeerd?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
alle players en alle codec's avi mpeg alles.
me geluid doet t wel goed in winamp maar niet in media player
me geluid doet t wel goed in winamp maar niet in media player
[ Voor 31% gewijzigd door Tjaps op 01-03-2003 16:55 ]
Misschien klikt het heel dom, maar ik heb het probleem net iets anders, een flipje van 20 minuten doet ie ook 20 minuten over, alleen die tijdbalk onderin geeft maar 3 minuten aan, na 3 minuten moet ik hem dus gewoon laten lopen.
Maar soms los ik het op door de bestandsnaam te veranderen, klikt heel dom maar soms werkt het, niet altijd.
Maar soms los ik het op door de bestandsnaam te veranderen, klikt heel dom maar soms werkt het, niet altijd.
Ik bedoel dus welke codec je gebruikt om avi af te spelen, misschien dat je een andere versie kan gebruiken of dat je een codec pack hebt geinstalleerd wat niet altijd even goed gaat.
eu ja maar t rare is dat me geluid in media player ook vaag doet (mp3) terwijl hij het in winamp gewoon goed doet
Probeer nou eens duidelijk te formuleren waar je problemen zitten, bij welke programma's, welke symptomen, wat je hierover in de GoT search hebt gevonden, en wat je hebt geprobeerd om het op te lossen.
Bij videoproblemen kun je kijken naar welke codec je gebruikt, zoals ik al eerder zei. Probeer dan andere codecs te vinden. Bij audioproblemen zou je ook kunnen kijken naar de drivers van je geluidskaart.
Verder is het nuttig om even te kijken of bij elke film dit probleem optreedt, om zo het probleem te isoleren (zit het in de film, of zit het in de software).
Bij videoproblemen kun je kijken naar welke codec je gebruikt, zoals ik al eerder zei. Probeer dan andere codecs te vinden. Bij audioproblemen zou je ook kunnen kijken naar de drivers van je geluidskaart.
Verder is het nuttig om even te kijken of bij elke film dit probleem optreedt, om zo het probleem te isoleren (zit het in de film, of zit het in de software).
[search=video files worden snel afgespeeld]
Letterlijk jouw topictitel invoeren in de search levert dit topic:
Videos worden te snel afgespeeld
Heb je toevallig een Logitech-muis, met bijbehorende drivers? En lees even de rest van de tips door
.
Letterlijk jouw topictitel invoeren in de search levert dit topic:
Videos worden te snel afgespeeld
Heb je toevallig een Logitech-muis, met bijbehorende drivers? En lees even de rest van de tips door
vaagjes als ik hardware versnelling uit gooi doet alles het perfect
Pagina: 1